Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
bdbartek napisał(a):Ok zabiorę się za to tylko pytanie. Ponieważ mam airbagi w siedzeniach , to czy po odłączeniu kostek nie będzie pózniej problemu z nimi, oraz czy po sciągnieciu tapicerki nie bedzie jakiegoś zaskoczenia ? ...
bo siedzenie grzeje również w części lędźwiowej
pozdrawiam
bdbartek napisał(a):ok ale rozumiem że trzeba ściągnąć tapicerkę ?
znaleźć odpowiednie piny ( ze schematu) na wtyczce i tam przyłożyć miernik - jak Ci pokaże 1----- (w elektornicznym) znaczy że jest przepalona, jak zapiszczy i pokaże jakąś wartość, znaczy że mata jest dobra i szukaj dalej.. Tak w wielkim uproszczeniu..bdbartek napisał(a):ok miernik posiadam ale by sprawdzić oporność jakoś muszę się dobrać się do maty, możesz ujawnić jak to zrobić bez rozbierania ?: )
dzieki za rady
bdbartek napisał(a):ok miernik posiadam ale by sprawdzić oporność jakoś muszę się dobrać się do maty, możesz ujawnić jak to zrobić bez rozbierania ?: )
dzieki za rady
Darek Budzynski napisał(a):Witam!
Niestety usterka nie usunięta, brak czasu i poza tym boję się trochę rozbebeszać fotel nie wiedząc jak to się robi. Dzwoniłem tylko do aso zestaw naprawczy kosztuje 96zł
Pozdrawiam!
to raczej nie to. Ja u siebie skróciłem z 10cm i bangla jak należy. Połącz jeszcze raz i spróbuj ponownie. Może się nie przepali.PrzemoPL napisał(a): Ewentualnie może oporność całych mat się zmieniła, bo kilka cm przewód musiałem skrócić
trochę dziwne co piszesz. Maty siedziska i oparcia są połączone szeregowo więc...jeśli siedzisko nie grzeje to oparcie również.florek napisał(a):najgorsze jest to że siedzisko nie grzeje tylko 1/4 oparcia części dolnej
no właśnie niemożliwe. To jak by Ci grzał kawałek grzejnika na ścianie. Wcześniej było dobrze?florek napisał(a):jak to możliwe jest?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości