Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Wymiana klocków tył

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Wymiana klocków tył

Postprzez smakubaku » 21 lipca 2010, 19:43

Czy jest możliwe, że przy wkrecaniu tłoczka w tylnym hamulcu, śruba (chyba sworzeń samoregulacyjny to się nazywa) mogła wypaść kiedy tłoczek jest nadal w zacisku (bez wycieku)?
Obawy wynikają stąd, że nie mogę tłoka wkręcić i się zastanawiam czy ta śruba juz nie spadła i nie blokuje.
Zobacz Profil
smakubaku
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Seat Leon 1M

Reklama

Re: [1M] Wymiana klocków tył

Postprzez Axee » 21 lipca 2010, 22:48

smakubaku, tlok sie jednoczesnie wkreca i wciska z pewna sila, samo wkrecanie nic nie da. Najlepszy jest do tego specjalny rozpierak do wkrecania tloczkow hamulcowych, w przypadku braku klucz do szlifierki i mala breszka tez da rade ... Nie zapomnij rowniez odkrecic przed wciskaniem korka od zbiorniczka plynu hamulcowego.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Wymiana klocków tył

Postprzez smakubaku » 22 lipca 2010, 07:16

Wiem, że się wkręca i wciska. Pytałem czy ta śruba wewnątrz może wypaść i blokować tłok kiedy on nadal jest w zacisku?
Zobacz Profil
smakubaku
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 lipca 2009, 00:11
Lokalizacja: Gdansk
Auto: Seat Leon 1M


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości