laska1193 napisał(a):Na przód weź z górnej pułki- proponuje ATE i koniecznie wentylowane
laska - a powiedz no mi czy występują 280 mm nie wentylowane do Leona
Zanim coś komus doradzisz to zaczerpnij języka u zródła - w chwili obecnej ATE ma największy odsetek reklamacji tarcz w stosunku do ilości tarcz sprzedanych. Nie ma co ukrywac ze ATE tylko firmuje tarcze które robią u chinczyków. Ja bym raczej powidział ze ATE ( bez produktów Power Disc ) to raczej dolna półka .
Już lepiej zrobisz zakładajac Boscha.
arkady napisał(a):Tarcza hamulcowa była niedawno temu wymieniana, klocki zostały - podobno dobrze się trzymają. Chodzi o to, że tarcza ściera się na ok. 1/3 szerokości przy zewn. krawędzi. Reszta po pewnym czasie zachodzi rdzawym nalotem.
- nie praktykuje się takich rozwiązan jak wymiana tarcz a pozostawienie starych klocków. Efekt masz widoczny u siebie i nie zdziwię się jak po kilku mocniejszych wcisnięciach pedału hamulca przypalisz tarcze i zrobią sie one fioletowe. Nawet sprawny układ 280 mm można łatwo spalić więc uważaj z nimi.
PiterEL napisał(a):Ale chodzi mi o system mocowania klocka czy jest na przodzie Volkswagen a z tylu LUKAS bo przy klockach pytaja o to.
- zmień sklep , bo pytałeś chyba u jakiś piekarzy a nie sprzedawców czesci zamiennych zajmujących się tym zawodowo.
W Leonie wystepują tylko dwa układy hamulcowe ( ale Cuprę od razu można wykluczyć ) więc zadawanie takich pytań ma chyba na celu tylko poniżenie klienta.
Przód ATE tył Lukas-Girling
Cupra przód BREMBO tył Lukas-Girling
W Twoim przypadku (tdi 110 KM ) masz :
przód BOSCH 0 986 494 019 (z czujnikiem zużycia )
tył BOSCH 0 986 461 769
Bosch to producent klocków dla jasnosci , a numer to numer katalogowy produktu.