Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
A mikropekniecia lutow spowodowane na skutek wstrzasow, ktore to wstrzasy wystepuja codziennie w aucie, a pekniecia zwiazane rowniez z jakoscia lutu, to jak nazwiemy?wikara napisał(a):Kolego ale same zimne luty sie z siebie nie zrobiły,działalo ci to i nagle powstały zimne luty eee no coty?
Usmazonym plackiem, nie bardzo mozna zalac plytke drukowana wlacznika swiatel, ogolnie ciezko zalac taka plytke czymkolwiek nie topiac auta do wysokosci licznikow.wikara napisał(a):zalanie włacznika plackiem
Problem w tym, ze tam nie ma przewodow.wikara napisał(a):zwarcie z innym przewodem po przekręceniu na pozycyjne nie świeca diody
Musialby plynac duzy prad, aby przepalic te oporniki, a takowy tam nie wystepuje.wikara napisał(a):oporniki,czy,co tam jest odpowiadajace za palenie diodek sa spalone
Diody jak sie pala to nie robia zwarcia, tylko przerwe. Skad takie twierdzenie, ze jak diody sa dobre to oporniki sa dobre? Jak silnik jest dobry, to tlumik tez jest zawsze dobry? Oporniki moga byc uszkodzone same w sobie (pekniete np. pomiedzy warstwa rezystywna, a metalizacja najczesciej), badz nie dolutowane nalezycie (zimny lut).carnivore836 napisał(a):oporniki same z siebie się nie palą, chyba że dioda się wcześniej spaliła i zrobiła zwarcie
a jak diody są dobre to znaczy że oporniki też są dobre.
totalna bzdura, "condensator" i "opornik" powiadasz? A dlaczego nie "resistor"? W ukladzie podswietlania nie ma kondensatorow.wikara napisał(a):jeśli na danym przejsciu jest np condensator połaczony z opornikiem a condensator uległ stopieniu ,przez co uszkodził opornik odpowiadający za świecenie diody.
A jak pomierzysz prad w poszczegolnych obwodach, nie rozlaczajac ich (nie odlutowujac rezystorow czy diod w obwodzie)? Miernik cegowy tu nie zadzialawikara napisał(a):Tak jak pisze kolega zrób jak nie pomoże to tylko pomiary kazdego obwodu z osobna czy idzie odpowiedni prad na diody.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości