Witam, po kupnie auta nie działała mi klima i stwierdzono 3 błędy, wymieniano mi w samochodzie wentylatory chłodnicy w aucie Seat Leon 1.9 TDI wersja Top Sport z roku 2004r gdyż uszkodzone miały 1-szy bieg (dlatego nie załączała się klima), wymieniony został również zawór N75 na nowy oryginalny. Błędy zostały skasowane. Jednak od tego momentu co jakiś czas zapala mi się kontrolka "check engine" (nawet po wykasowaniu tych błędów), po podpięciu VAGa zawsze wyskakują tylko 3 poniższe błędy:
3 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-10 - - - Intermittent
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
P1524 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
1. Pierwszy bieg działa gdyż są nowe wentylatory oraz po włączeniu klimy obydwa działają na 1 biegu.
2. W czasie jazdy żadnej przerwy w dostarczaniu paliwa nie ma, auto odpala bez problemu, żadnych objawów
3. Faktem jest że turbina łapie notlauf, przy ok 2000 .br/min (sporadycznie), ale tutaj może ten błąd być spowodowany tym że trzeba rozruszać kierownice albo sprawdzić szczelność układu doładowania.
Jednak może ktoś z kolegów spotkał się z takim zestawem błędów, pomimo działających elementów ? Udało mi się znaleźć na zagranicznym forum iż ktoś miał identyczną sytuację w tym aucie jednak temat się urywa.