Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

geometria a zawias gwintowany

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

geometria a zawias gwintowany

Postprzez krris78 » 20 grudnia 2011, 14:54

Witam. Chciałem zapytać o geometrię w Leonie Cupra R z 2003 roku, właściwie to pewnie chodzi o kąt pochylenia. Tnie opny od wewnętrznej storny, ale tylko prawą. Byłem w serwisie zrobili co mogli. Teraz zastanawiam się dlaczego do konca nie da sie ustawic geometri? Podobną sytuację miałem w Alfie 156 tutaj pomogła wymiana wahaczy i po problemie. Czy w tym przypadku bedzie tak samo? A może to wina zawieszenie gwintowanego KW?
Zobacz Profil
krris78
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 lipca 2008, 08:51
Lokalizacja: Skierniewice
Auto: Leon Cupra R 1.8 03r

Reklama

Re: geometria a zawias gwintowany

Postprzez chlorek » 20 grudnia 2011, 15:25

GWINT wymieniałeś z mocowaniami amortyzatorów którymi można regulować kąt?
Może warto spróbować w innym warsztacie ustawić bo to aż dziwne.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: geometria a zawias gwintowany

Postprzez krris78 » 23 grudnia 2011, 09:15

Szczerze mówiąc to kupiłem juz takie auto z tym zawieszeniem i raczej tam nie ma regulacji amortyzatorów. A geometrię ustawiali w ASO Maran, więc raczej znają sie na rzeczy.

Pewnie to istotne, ale zapomniałem dodać, że przy maksymalnym skręcie opony obcierają o wewnętrzną część nadkola. Felgi z oponami to standard 18 cali 225/40
Zobacz Profil
krris78
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 lipca 2008, 08:51
Lokalizacja: Skierniewice
Auto: Leon Cupra R 1.8 03r

Re: geometria a zawias gwintowany

Postprzez Andi » 25 grudnia 2011, 12:54

Jak dla mnie musisz poszukać kogoś kto się zna na tym trochę lepiej niż w ASO, z doświadczenia wiem, że w ASO nie pracują mechanicy z górnej półki i nie znają niuansów szczególnie aut nietypowych.
Sam mam Cuprę 4 i niedawno sprawdzałem zbieżność w warsztacie uchodzącym za jeden z najlepszych we Wrocławiu, stwierdził że ogólnie jest OK, ale kąt przedniego prawego koła jest do poprawy, ale że w cuprze nie da się tego zrobić. Pojechałem do innego znajomego co się w tych autach grzebie, pokazałem mu wydruk i powiedziałem co usłyszałem, to się roześmiał i wysłał mnie do innego, gdzie się okazało, że jednak się da to poprawić i zajęło to 5 min. Więc jednak się da.
U mnie na letnich też jest 225/40 i 18 cali i nigdzie nie obciera.
Jak zsiadam z motocykla i wsiadam do auta to, bez względu na moc nasuwa mi się jedno stwierdzenie mojego kolegi: "Zapier.... samochodem jest po prostu żenujące " ;) ale bywają wyjątki i ich szukam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andi
Signo
Signo
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 listopada 2011, 00:48
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Cupra 4


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości