Wymiana płynu wspomagania FEBI 06161

Witam!
nie cały tydzień temu zakupiłem seata Leona z 2002 roku z motorem 110km oczywiście TDI na zwykłej pompie. Otóż od razu po zakupie auto pojechało do mechanika na tzw przegląd i ewentualnych napraw technicznych. Jak się okazało dwie śruby z maglownicy nie posiadały podkładek no i dosyć ostro kapał z nich płyn od wspomagania usterka została naprawiona mechanik doradził ze płyn koloru czerwonego który teraz jest zalany do zbiornika nadaje się do wymiany ponieważ zgodnie z kolorem korka płyn powinien być tego koloru polecił mi płyn FEBI 06161 i taki kupiłem dokładnie 1l płynu kosztował mnie 49zł. Po zakupie udałem się do mechanika na wymianę. Płyn został wymieniony i co zdążyłem zauważyć kierownica zaczęła dużo ciężej pracować a dodatkowo znowu pojawiły się znowu wycieki które wcześniej były usunięte wydaje mi się ze wina wycieków jest to iż ten zielony płyn jest dużo rzadszej konsystencji natomiast czerwony w miarę gesty (ale to tylko moja ocena jestem laikiem w temacie mechaniki), straciłem zaufanie do mechanika teraz chciał bym poprosić o jakaś rade szukałem na forum podobnego wątku ale niestety na nic nie znalazłem.
z gory dziekuje.
pozdrawiam
Bartek
nie cały tydzień temu zakupiłem seata Leona z 2002 roku z motorem 110km oczywiście TDI na zwykłej pompie. Otóż od razu po zakupie auto pojechało do mechanika na tzw przegląd i ewentualnych napraw technicznych. Jak się okazało dwie śruby z maglownicy nie posiadały podkładek no i dosyć ostro kapał z nich płyn od wspomagania usterka została naprawiona mechanik doradził ze płyn koloru czerwonego który teraz jest zalany do zbiornika nadaje się do wymiany ponieważ zgodnie z kolorem korka płyn powinien być tego koloru polecił mi płyn FEBI 06161 i taki kupiłem dokładnie 1l płynu kosztował mnie 49zł. Po zakupie udałem się do mechanika na wymianę. Płyn został wymieniony i co zdążyłem zauważyć kierownica zaczęła dużo ciężej pracować a dodatkowo znowu pojawiły się znowu wycieki które wcześniej były usunięte wydaje mi się ze wina wycieków jest to iż ten zielony płyn jest dużo rzadszej konsystencji natomiast czerwony w miarę gesty (ale to tylko moja ocena jestem laikiem w temacie mechaniki), straciłem zaufanie do mechanika teraz chciał bym poprosić o jakaś rade szukałem na forum podobnego wątku ale niestety na nic nie znalazłem.
z gory dziekuje.
pozdrawiam
Bartek