Strona 1 z 1

Czujnik paliwa źle pokazuje

PostNapisane: 9 grudnia 2008, 21:38
przez dejw84
Witam! Niestety musze troche odświerzyć temat...
po pierwsze jeśli to nie to miejce to spokojnie colin23 :) lub inny moder może śmiało przenieść :ok:

Problem polega na tym, że wskazówka paliwa zatrzymuje sie ciągle w tym samym miejscu tzn dopoje go, przejade troche spada spada spada i staje! :whoeva: niby nbic takiego ale denerwuje mnie to bardzo bo tak na dobrą sprawę nigdy nie wiadomo ile jest paliwa.
Może fotka pomoże w wyjśnieniu moich wypocin :P
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c1 ... 68ea0.html

na takim stanie zrobiłem już ok 200km ale już nie wytrzymałem i dolałem niedawno bo boje się że za chwile stane !! no chyba że mam pierwsze auto na opary a nie paliwo :hahaha:

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 10 grudnia 2008, 16:44
przez Axee
dejw84, najprawdopodobniej plywak w baku do wymiany, zawiesza sie. Jest w baku przy pompie paliwa.

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:19
przez dejw84
ok dzięki, a można to jakoś samemu?czy bez rąk specjalisty się nie pobejdzie? no i mechanik cos tam wspominał że może to być problem z elektroniką...dlatego bał się to ruszać...

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 11 grudnia 2008, 02:29
przez Axee
dejw84, mozna. Tylko ostroznie, bak trzeba otworzyc, zatem dobrze go pierw odpowietrzyc przez korek. Sciagasz siedzisko tylnej kanapy, odginasz wykladzine pod siedziskiem, tam szukaj pokrywki, pod nia jest pompa paliwa, mocowana pierscieniem, ktory sie przekreca o iles stopni i wyciagasz pompe z czujnikiem i plywakiem do gory. Pamietaj aby nic smiecia do baku nie wpadlo i ze paruje benzyna, a opary sa wybuchowe :D wiec nie pal czasem :D

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:07
przez dejw84
Znowu odgrzewam :whoeva:
Mając ostatnio troche wolnego zabrałem sie wreszcie za ten pływak, bo tym razem juz się przeliczyłem z kilometrami, na dodatek walnięty czujnik temperatury wody i...żuczek zrobił mi "kuku" na krzyżówce...
Wszystko zrobiłej jak radził Axee, ale ograniczją mnie przewody paliwowe i za chiny nie umiałem wytargać tej pompy na zewnatrz :no: . Próbowałem odłączyć jeden z przewodów ale cały czas waliło mi paliwo z niego :( Robie cos nie tak, czy po prostu trzeba poczekać aż całe wyleci i złapie powietrza ??

Pozdrawim
Dawid

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 30 lipca 2009, 22:21
przez Axee
dejw84, przed zabawa z ukladem paliwowym nalezy sie z niego pozbyc cisnienia, odpalasz auto, wyciagasz bezpiecznik od pompy paliwa (nr 28, 15A) i czekasz az zgasnie, pozniej troche moze jeszcze wyleciec, ale niegroznie.
Pozatem, nalezalo wczesniej zrobic zegarom test VAGiem i pojezdzic wskazowka paliwa, jesli w tescie VAGiem wskazowka zachowuje sie normalnie + stoi na pionowo, to dopiero dobrac sie do czujnika w baku.

Re: Problem z klapka wlewu paliwa

PostNapisane: 31 lipca 2009, 16:33
przez dejw84
Axee napisał(a):Pozatem, nalezalo wczesniej zrobic zegarom test VAGiem i pojezdzic wskazowka paliwa, jesli w tescie VAGiem wskazowka zachowuje sie normalnie + stoi na pionowo, to dopiero dobrac sie do czujnika w baku.

Wiem, wiem ;) bo sam mi o tym mówiłeś, a nawet zrobiłeś taki teścik na "odlocie" :PPP Co do pozostałych rzeczy...to chyba daruje sobie...aż tak się nie znam, a nie chce czegoś spartolić :jezor:
W razie czego bede wiedział do kogo mam się uśmiechnąć :arrow: Axee, :okulary: :mruga: