Strona 1 z 1

Niestabilne ustawienie poziomu reflektorów

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 12:19
przez darq12
Witam jeśli już jest temat to proszę o przeniesienie. Szukałem ale nic nie znalazłem. Szwankuje mi jeden reflektor od kierowcy gdy przełącznikiem zmieniam z pozycji 0 na obojętnie który 1, 2, 3, na wszystkich tych trzech pozycjach jeden reflektor nie może złapać że tak powiem poziomu bo nie mam ksenonów z samo poziomowaniem to są oryginalne reflektory. Po prostu cały czas się rusza strumień światła a to w górę a to w duł na pozycji 0 nie ma tego problemu. Drugi reflektor działa normalnie na każdym poziomie. Zaglądałem do środka ale nic nie haczy ani nie wadzi, może się swawolnie poruszać w czym może tkwić problem?

Re: Szalejący reflektor

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 12:29
przez cinek2004
W silniczku regulacji polozenia odblysnika. Podmien z drugiej lampy i bedziesz mial pewnosc czy to jego wina.

Re: Szalejący reflektor

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 12:36
przez darq12
A będzie pasował mi z prawej lampy do lewej lampy ten silniczek??

Re: Szalejący reflektor

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 12:46
przez cinek2004
Tak, obie lampy maja taki sam silniczek. Nie ma rozroznienia na strone lewa i prawa.

Re: Szalejący reflektor

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 13:16
przez darq12
Dziwne wymieniłem silniczki miejscami i problem ustąpił, ciekawe na jak długo skoro samo się naprawiło. Ale teraz muszę jechać na regulacje świateł bo teraz od pasażera będzie świecić po oczach.

Re: Niestabilne ustawienie poziomu reflektorów

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 13:24
przez cinek2004
A sprawdziles czy w tej szwankujacej lampie silniczek nie wypadl z mocowania? Prawdopodobnie w tym tkwila przyczyna problemu.

Re: Niestabilne ustawienie poziomu reflektorów

PostNapisane: 16 stycznia 2013, 14:55
przez darq12
Patrzyłem i były na swoim miejscu, nawet ciężko miałem wyciągnąć i włożyć te silniczki w swoje miejsce te kulowe zakończenia silniczków. Dla potomnych, jak wyciągacie silniczek to regulacje ustawcie na zero wtedy ten trzpień jest dłuższy i łatwiej wyjąć. Światła już ustawione na stacji diagnostycznej i hulają góra dół