Wynik zbieżności po SWAPie na 312mm pytania

Witam,
po około 1000km po SWAPie z 280mm na 312mm zrobiłem zbieżność i jakoś od momentu wykonania tej zbieżności zacząłem słyszeć głośniejsze huczenie opon w przedziale prędkości 40-60 km/h. Dzisiaj spojrzałem na wykres z przed roku gdy ustawiałem na starych zwrotnicach 280mm i różnią się dwie pozycje Pochył.Sw.Zwr. oraz Zaw. (nie wiem czego dokładnie one dotyczą jednak po SWAPie nie mieści się w przedziale danych fabrycznych). Prosiłbym o podpowiedź co to znaczy bo powiem, że trochę się zdenerwowałem jak to zobaczyłem
Przed SWAPem rok temu http://s5.ifotos.pl/img/14jpg_wweaahh.jpg
Po SWAPie na 312 http://s3.ifotos.pl/img/15jpg_wweaahx.jpg
po około 1000km po SWAPie z 280mm na 312mm zrobiłem zbieżność i jakoś od momentu wykonania tej zbieżności zacząłem słyszeć głośniejsze huczenie opon w przedziale prędkości 40-60 km/h. Dzisiaj spojrzałem na wykres z przed roku gdy ustawiałem na starych zwrotnicach 280mm i różnią się dwie pozycje Pochył.Sw.Zwr. oraz Zaw. (nie wiem czego dokładnie one dotyczą jednak po SWAPie nie mieści się w przedziale danych fabrycznych). Prosiłbym o podpowiedź co to znaczy bo powiem, że trochę się zdenerwowałem jak to zobaczyłem

Przed SWAPem rok temu http://s5.ifotos.pl/img/14jpg_wweaahh.jpg
Po SWAPie na 312 http://s3.ifotos.pl/img/15jpg_wweaahx.jpg