Ale zescie zamieszali z tak prostego tematu
By wyprowadzic czytajacych i piszacych z bledu i naprowadzic na droge to idzie to tak:
- Kazde drzwi podlaczone dzialaja z przyciskiem zamontowanym w danych drzwiach nie zaleznie od tego czy modul komfortu jest czy go nie ma jesli dodamy do wtyka dzrzwiowego odpowiednie zasilanie
- We wtyczce zasilajacej jest + , - , + po stacyjce, + do podswietlania lampki, CAN + i CAN - oraz glosnik + i - czyli razem 8 kabelkow
- Sygnaly CAN + i CAN - ida TYLKO do modulu komfortu i nigdzie wiecej nie ida
- Silniczki zamka centralnego MUSZA byc podlaczone do szyby w drzwiach by ta dzialala poprawnie
- Wystarczy podlaczyc przednie szyby przy przerobce z panelem na 4 szyby ale z tylu nie beda dzialac zamki centralne ( zakladam ze ktos nie ma nic - ani zamkow ani szyb )
- Komfort MUSI byc z tej samej serii reocznikowej co silniczki
- Lusterka elektryczne dzialaja z kazdym modulem komfortu i kazdym silniczkiem szyb , lecz tylko z odpowiednim komfortem sie PODGRZEWAJA a z odpowiednim silniczkiem szyb sie SKLADAJA.
- Instalacja elektryczna od Golfa IV rozni sie tym od Leona ze podswietlanie przyciskow jest puszczone na osobnym kabelku a w Leonie wychodzi z silniczka , trzeba przelaczyc zgodnie ze schematem na mojej stronie.
- Jesli nie chcemy zmieniac komfortu a chcemy miec podgrzewanie to trzeba poprowadzic okablowanie z drzwi do modulu komfortu i podlaczyc " grzanie " pod bialy kabelek we wtyczce komfortu, pojawia sie tam 12V po wlaczeniu wlacznika szyby.
- NIE TRZEBA ZMIENIAC ZEGAROW by wszystko dzialalo, modol komfortu ma wlasna i niezalezna od niczego linie komunikacyjna, dodatkowo ta linia byla wykorzystywana jeszcze przez elektryczne fotele z pamieciami.
to tyle , a jak ktos ma inne zdanie to jego sprawa , proponuje wiec dla zabawy podlaczyc sobie silniczek i komfort w domu na stole pod zasilacz od CB radia i pobawic sie , pozdrowionka.