Strona 1 z 1
SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
16 grudnia 2016, 22:48
przez cristo
Cześć.
Tak z ciekawości, orientuje się ktoś jak wyglądała sprawa liftingu / faceliftingu MK1? Doczytałem się w sieci, że drobne zmiany nastąpiły w 2003 roku - informacje w sieci są szczątkowe.
Jeździłem Toledo II z 1999 roku i w porównaniu z Leonem z 2005 wydaje mi się, że pomiędzy tymi autami jest ogromna przepaść jakościowa.
Tutaj porównam rocznik 99 Toledo z Leonem 05 - Toledo 300kkm, Leon 224kkm:
- w toledo kierownica z "pianki" wygląda jakby miała milion km, w leonie skórzana niemal jak nowa
- w toledo pół deski rozdzielczej w kolorze siwym i rysy robią się chyba nawet podczas wycierania szmatką, w leonie kobita obcasem zarysowała boczek drzwi i po wytarciu szmatką rysa znikła
- w toledo okolica pokręteł trzeszczy, w leonie nie
- w toledo guma poschodziła z klamek - w leonie klamki jak nowe
- szukajac auta leony z początku produkcji miały rozlane wyświetlacze klimatronika, w 2004/5 nie widziałem na allegro ani jednego z tym uszkodzeniem.
No i ciekaw jestem jak np wygląda sprawa np. padających centalnych zamków - czy coś poprawili?
Ma ktoś info co sie pozmieniało?
Re: SEAT LEON I - facelifting

Napisane:
16 grudnia 2016, 22:49
przez Cwani
Pisząc klamki masz na myśli rączki od drzwi do zamykania?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
16 grudnia 2016, 23:04
przez cristo
Tak, mam na mysli ten element od srodka za ktory sie lapie podczas zamykania drzwi. To jest pokryte chyba jakas guma.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 08:59
przez mlynek
U mnie w Leonie z 2002 roku, po 265tys km, te rączki wyglądają tak ->
https://drive.google.com/file/d/0B1gh6q ... sp=sharing
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 09:10
przez piotrassenior
Jeżeli chodzi Ci o padające mikrostyki w zamkach to nic tutaj się nie zmieniło. Te modele mechanizmów szły m.in. Golfie 4, Octavii, Fabii, Ibizie, Polo, Toledo, Leonie, A3... (w niektórych modelach aż do 2008roku).
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 10:10
przez Stay Tuned
Mam podobne odczucia, że jakość w tych samochodach około 2004/2005 roku była na dużo wyższym poziomie, poziom materiałów i wykończenia wg mnie bliżej Audi niż VW, na te szare plastiki we wnętrzu przedliftowego Leona i Toledo to nie mogę patrzeć. No i Leonie II wnętrze mi się w ogóle nie podoba, mówię tu oczywiście o cywilnych wersjach, porwónywalnych z moim Leonem.
Co do tych pierdółek, to będą się usterki zdarzać, ale może też coś nie coś poprawili, ale nie spodziewałbym się rewolucji, to był tylko drobny lifting kosmetyczny, niewiele to miało wspólnego ze zmianami technicznymi.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 12:19
przez cristo
Dzis jechalem wspomnianym Toledo - cyferki na wyswietlaczu malutkie i zupelnie inny krój czcionki.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 14:56
przez Cwani
To wracając do tych plastików kupilem leona z 2005 roku z grudnia. Przebieg 132 tys i te raczki w stanie tragicznym bo guma zeszla i z lewych i prawych drzwi, szpetnie to wygladalo ze szok. Wiec nie wiem gdzie tu regula jakas

Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 15:44
przez cristo
No ale ten samochod mial moze duzo wiecej przejechane? Albo moze jakosc plastikow zalezy od wersji wyposazeniowej?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 16:34
przez mlynek
A może poprostu zależy to od użytkowania i użytkownika. Sam zauważyłem u siebie, że czasami zdarzyło mi się zadrapać kluczykami, które trzymałem w ręku, a co dopiero, gdy autem jeżdzi kobieta i ma 5cm tipsy, pół kilo złota na palcach, itp.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
17 grudnia 2016, 17:24
przez DanJ93
Wątpię, aby te plastiki poprawiali.
Może panel climatronica tak, bo są chyba trzy numery, więc może?
Plastiki zależą od użytkowania
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
18 grudnia 2016, 08:49
przez piotrassenior
mlynek napisał(a):gdy autem jeżdzi kobieta i ma 5cm tipsy, pół kilo złota na palcach, itp.

Zacznijmy od tego że modele Toledo, szczególnie początek produkcji (1999r) wychodziły z inną strukturą dechy oraz tapicerki górnej drzwi niż np. Leon (z 2002-2005roku).
Nie wiem czy wszystkie Toledo, od czego to zależało itd. ale decha strukturą bliżona jest wtedy do np. Passata B5, Golfa IV, a jak wiadomo w Leosiach mamy deche taką "kropkowaną". Do tego rączki o których mówicie występowały "podgumowane" oraz typowo "lakierowane/plastikowe".
Oczywiście w np. takim Toledo 1999roku mamy inną dechę, górna tapicerka drzwi też jest inna - jest taka jak decha, do tego jasne doły, inną strukturę plastiku tunelu, rączki mamy podgumowane jak w Golfie IV itd.
Ja w moim ex Dziku - auto z lipca 2004roku (jeszcze TOP SPORT) miałem już wiadomo lifting (lusterka łeski) i rączki lakierowane/plastikowe a nie podgumowane.
Cwani napisał(a):To wracając do tych plastików kupilem leona z 2005 roku z grudnia. Przebieg 132 tys i te raczki w stanie tragicznym bo guma zeszla i z lewych i prawych drzwi, szpetnie to wygladalo ze szok.
No widzisz...z wszystkich Leonów z tym że w wersji Top Sport bądź FR z lat 2004/2005 nie widziałem jeszcze podgumowanych rączek. Ty jaką masz wersje tego 2005 że masz gume? Stella, Signo a może Sport?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
19 grudnia 2016, 16:44
przez cristo
Sprawdziłem w ETCE tak z ciekawości ten zamek centralny o którym była mowa - katalog wywala kilkanaście numerów, a część z nich zamienia się na tą samą część zamienną, wiec albo była tylko zmiana numeracji albo też coś zmodyfikowali.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
20 grudnia 2016, 13:48
przez Cwani
Cwani napisał(a):To wracając do tych plastików kupilem leona z 2005 roku z grudnia. Przebieg 132 tys i te raczki w stanie tragicznym bo guma zeszla i z lewych i prawych drzwi, szpetnie to wygladalo ze szok.
No widzisz...z wszystkich Leonów z tym że w wersji Top Sport bądź FR z lat 2004/2005 nie widziałem jeszcze podgumowanych rączek. Ty jaką masz wersje tego 2005 że masz gume? Stella, Signo a może Sport?[/quote]
To jest końcowa wersja wyposażenia. Te które na 2006 wychodziły. Nie wiem jaka to jest wersja. Białe zegary napis na tylnej klapie na środku biały dekor wnętrza.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
20 grudnia 2016, 14:09
przez cristo
Ja mam sierpień 2005 TOP SPORT i ma lakierowane klamki.

Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
20 grudnia 2016, 14:25
przez piotrassenior
cristo napisał(a):Sprawdziłem w ETCE tak z ciekawości ten zamek centralny o którym była mowa - katalog wywala kilkanaście numerów, a część z nich zamienia się na tą samą część zamienną, wiec albo była tylko zmiana numeracji albo też coś zmodyfikowali.
Tak, tak .. numerów jest sporo, bo Ibiza ma swój, Polo ma swój, parę numerów w Leonie itd. Czym to się różni technicznie w bebechach? Nie wiem .. ale miałem w rękach zamki które różniły się numerami a co za tym idzie kolorami obudowy, jedne miały blaszkę założoną na mikrostyku taką która doginała, a inne nie miały .. inne znowu miały elastyczną piankę w miejscu przykręcania do drzwi. Także wariantów jest sporo.
Cwani napisał(a):To jest końcowa wersja wyposażenia. Te które na 2006 wychodziły. Nie wiem jaka to jest wersja. Białe zegary napis na tylnej klapie na środku biały dekor wnętrza.
Mówisz o Super Copie? Cupra R 05r miała napis na środku klapy, Super Copa miała emblematy z tyłu jak zwykły TS, a czy wychodziła inna wersja z ori napisem "LEON" na środku klapy?

Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
20 grudnia 2016, 22:44
przez damianos89
Tak wychodziły, też mam Leona 1M produkcja marzec 2006 r. i zgadza się, też ma te wszystkie dodatki.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
21 grudnia 2016, 08:30
przez cristo
To w koncu do kiedy wychodzil Leon I?
Bo wszedzie pisze sie, ze do 2005 a spotkalem sie w sieci z wpisami ze do maja lub sierpnia, a Wy macie z 2006? Chociaz katalog czesci pokazuje do czerwca 2006.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
21 grudnia 2016, 17:03
przez DanJ93
Do czerwca 2006
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
21 grudnia 2016, 20:32
przez Cwani
damianos89 napisał(a):Tak wychodziły, też mam Leona 1M produkcja marzec 2006 r. i zgadza się, też ma te wszystkie dodatki.
I jaka to jest wersja wyposażenia???
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
21 grudnia 2016, 20:58
przez damianos89
Mi się wydaje, że te wersje na końcu produkcji był troche pomieszane i nie do końca każda taka sama jak we wcześniejszych latach. Jeśli miałbym sugerować się wlepką w bagażniku to jest tak STELL4P74, natomiast zdecydowanie nie jest to zwykła Stella, moim zdaniem najbardziej pasuje to do wersji Spirit Fresh Up, mam białe zegary, fotele identyczne jak w Leonie Top Sport, światła przeciwmgielne, oryginalne alufelgi 15 cali, klimatyzacja manualna, szyby elektryczne przód, skórzana kierownica, mieszek i gałka zmiany biegów, taki jakby srebrny kolor tej ramki nad zegarami, konsoli środkowej, ramki mieszka zmiany biegów i ramki na gałce zmiany biegów, a gałka 5-biegowa. No i ten napis LEON z tyłu na środku klapy. Chyba tyle z charakterystycznych elementów.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
21 grudnia 2016, 23:50
przez Cwani
damianos89 napisał(a):Mi się wydaje, że te wersje na końcu produkcji był troche pomieszane i nie do końca każda taka sama jak we wcześniejszych latach. Jeśli miałbym sugerować się wlepką w bagażniku to jest tak STELL4P74, natomiast zdecydowanie nie jest to zwykła Stella, moim zdaniem najbardziej pasuje to do wersji Spirit Fresh Up, mam białe zegary, fotele identyczne jak w Leonie Top Sport, światła przeciwmgielne, oryginalne alufelgi 15 cali, klimatyzacja manualna, szyby elektryczne przód, skórzana kierownica, mieszek i gałka zmiany biegów, taki jakby srebrny kolor tej ramki nad zegarami, konsoli środkowej, ramki mieszka zmiany biegów i ramki na gałce zmiany biegów, a gałka 5-biegowa. No i ten napis LEON z tyłu na środku klapy. Chyba tyle z charakterystycznych elementów.
Faktycznie pomieszane z tego co widzę. Te końcowe leony na 2006 nie miały chyba określonej wersji. U mnie jest to samo co u Cb z czego ja mam 4 szyby w automacie, climatronica, czarną ramkę mieszka i gałki, kiere i gałke bez skóry + pakiet zimowy spryski lamp i grzane stołki. Co mnie dziwi te wersje chyba nie miały wogóle TSC oraz ESP ani podłokietników bo jak szukałem swojego leosia to nie spotkałem się z takim mixem
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 12:48
przez cristo
Ponoć każda wersja wyposażenia różniła sie od kraju docelowego, także w tym modelu ciężko sprecyzować wyposazenie. Ja np mam w TopSporcie wg wlepki "dodatkowy pakiet wyciszający".
Znalazłem na forum taki wpis:
bono napisał(a):Kiedyś próbowałem zrobić taką rozpiskę dla 1M:
Wersja podstawowa STELLA
- wspomaganie układu kierowniczego
- 4 poduszki powietrzne
- ABS, MSR, EBV, ESBS
- pakiet elektryczny (przednie szyby + centralny zamek)
- regulowana wysokość fotela kierowcy
- kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
- dzielone oparcie kanapy z 3 zagłówkami
- szyby termiczne, filtr przeciwpyłowy, wskaźnik temperatury otoczenia
- lotka, zderzaki, klamki i lusterka w kolorze nadwozia,
- chromowane klamki wewnętrzne
- Immobiliser
- felgi stalowe 6Jx15” z oponami 195/65 R 15
Wersja SPIRIT (STELLA plus dodatkowo:)
- felgi aluminiowe 6Jx15” MARTINET
- klimatyzacja manualna
- radio BRISA (2x20W) z systemem głośników 2+2
- skórzane wykończenie kierownicy obszywane szatrą nicią
- Mieszek skórzany i obszyty czarną nicią
Wersja SPIRIT Fresh-Up (SPIRIT plus dodatkowo:)
- felgi aluminiowe 6Jx15” MONTERREY
- radio AURA CD (4x20W) z systemem głośników 4+4
- sportowe siedzenia
- pakiet MERCURY
Wersja SIGNO (STELLA plus dodatkowo:)
- elektrycznie regulowane szyby tylne
- elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne
- przednie lampy przeciwmgielne
- radio AURA CD (4x20W) z systemem głośników 4+4
- wielofunkcyjny komputer pokładowy MFA
- lusterko fotochromatyczne z czujnikiem deszczu
- klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC
Wersja SPORT (STELLA plus dodatkowo:)
- felgi aluminiowe 7Jx16” TORRENORFEO
- zawieszenie sportowe -15mm
- przednie lampy przeciwmgielne
- przednie siedzenia sportowe
- sportowe wykończenie wnętrza
- trójramienna kierownica skórzana
- Radio AURA CD (4x20W) z systemem głośników 4+4
- system TCS
Wersja TOP SPORT (SPORT plus dodatkowo:)
- felgi aluminiowe 7Jx17” PASAIA
- boczne listwy ochronne w kolorze nadwozia
- przedni grill w kształcie plastra miodu
- chromowana końcówka wydechu
- konsola centralna wykończona w kolorze tytanowym
- skórzany mieszek ramką aluminiową
- komputer pokładowy MFA
- białe tarcze zegarów (tylko z ARL)
- system ESP (czasami TCS)
Wersja CUPRA R (TOP SPORT plus dodatkowo:)
- sportowe zderzaki CUPRA R
- specjalne oznaczenia modelu CUPRA R
- wnętrze wykończone w kolorze czarnym, tapicerka RECARO
- aluminiowe nakładki na pedały
- radio AURA CD (4x20W) z systemem głośników 4+4
- felgi aluminiowe 18” ARRASATE
- Climatronik
- układ hamulcowy BREMBO
- ESP + wspomaganie hamowania
-- 22 grudnia 2016, 13:48 --
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 13:34
przez romekkk
ten dodatkowy pakiet wyciszający to ciekawa sprawa.
Rozkminił to ktoś?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 13:39
przez kurex
Dobra biza niebieska, tylko czy z czerwonym podświetleniem to jakoś wygląda. ?
Kolega wyżej dał dobrą rozpiskę wersji, tak to wygląda taki są różnice między nimi. Co do nieszczęsnych plastikowych rączek w drzwiach to niestety rysują się i będą rysować, ale na to nie ma reguły, u mnie od strony kierowcy jest prawie jak nowa... natomiast od strony pasażera (kobieta jeździ), to wiecie sami jak wygląda jak łapie się paznokciami itp.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 18:40
przez cristo
romekkk napisał(a):ten dodatkowy pakiet wyciszający to ciekawa sprawa.
Rozkminił to ktoś?
Nie wiem jak jest w standardzie, ale ja zauważyłem tak:
a) wyciszenie maski
b) pokrywa silnika z wyciszeniem
c) oslona pod silnikiem z wyciszeniem
d) w okolicach tylnej belki pod autem sa plastikowe maskownice/owiewki
e) pod schowkiem pasażera i nad nogami kierowcy jest wykladzina
Czy cos wiecej jest czy to co podalem to standard - pojecia nie mam. Fakt, ze przy autostradowych predkosciach i wyzej faktycznie jest duzo ciszej niz np w Altei ktora jezdzilem.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 20:34
przez romekkk
To co piszesz to chyba standard dla każdego TDIka.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 20:39
przez cristo
Dlatego sam jestem ciekaw na czym ten pakiet polega
W mondeo mam "luksusowa wersje kierownicy" - cokolwiek to znaczy mowie z gory - luksusu tam nie widac

To zaczyna mi przypominac ogloszenia aut w bieda wersjach:
- podgrzewana szyba tyl
- lusterko asferyczne
- swiatla halogenowe
- welurowe fotele
Itd.

Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 20:46
przez mlynek
kurex napisał(a):Dobra biza niebieska, tylko czy z czerwonym podświetleniem to jakoś wygląda. ?
kurex, założyłem niebieską, bo Leona mam niebieskiego , a także dlatego, że wszyscy zakładali czerwoną

Co do podświetlenia czerwonego... hmm, w dzień i tak u mnie nie widać, bo mam caly czas przyciemnione na max, a w nocy... jak widać podświetlenie, to nie widać bizy

Aha, co to jest?
cristo napisał(a):pakiet MERCURY
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
22 grudnia 2016, 21:32
przez cristo
w jednym z dekoderów rozszyfrowałem ten pakiet wyciszenia: Additional exterior noise suppression (hood, capsule and dash panel) -> Dodatkowe tłumienie szumów z zewnątrz (okap, kapsułki i deska rozdzielcza), czyli pewnie podsufitka i deska rozdzielcza, ale co to są te kapsułki?

Domyslam się, że to słowo określa kabine pasażerską.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
24 grudnia 2016, 23:24
przez bogdan201
Miałem Leona 2000r. Signo AHF 110, teraz Leona 2005r. FR ARL. Między tymi samochodami jest faktycznie bardzo duża różnica jakościowa ale też w prowadzeniu i osiągach.
Fakt, mój FR ma skórę/alkantarę, elektrykę siedzeń, grzanie siedzeń, nawigację, lusterko fotochrom, czujnik deszczu, alarm i webasto.
Tego w Signo nie miałem. Mam wrażenie, że plastiki są lepiej spasowane, wyglądają przede wszystkim na lepszej jakości, nie wiem czy to nie przez czarny ich kolor, w Signo decha i środek były szare. Same uchwyty na drzwiach nie obchodzą, są jakby normalne plastikowe a w Signo były pogumowane i obchodziły okropnie. To zmieniło się chyba we wszystkich wersjach od 2003 roku. Plastikowa obchodząca kierownica w Signo to standard. FR ma skórzaną i przy 215 tys jest jak nowa.
Osiągi to wiadomo ale różnica w zawieszeniu jest taka jakbym jechał zupełnie innymi samochodami oczywiście na plus dla FR.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
13 stycznia 2017, 15:24
przez DanJ93
Witam. Jakie były zmiany w Leonie po lifcie?
Jak na razie, to wiem tylko o lusterkach zewnętrznych
Nie chodzi mi tutaj o dyskusję, czy te uchwyty są bardziej trwałe, czy pół gumowe, czy twarde. Chodzi mi o pewne i widoczne rzeczy, typu lusterka
-- 13 stycznia 2017, 15:24 --
brak więcej różnic?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
13 stycznia 2017, 18:48
przez Cwani
Wzory tapicerek sie troszke zmienily. Nie wiem czy dla wszystkich wersji, ale napewno w TS materialowki byly inne.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
15 stycznia 2017, 08:45
przez black-dimon
Zniknęły również guziki od zamykania drzwi przy szybach bocznych.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
15 stycznia 2017, 18:55
przez mlynek
Jak to zniknęły?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
16 stycznia 2017, 00:02
przez mk5
Nie ma, drzwi mechanicznie nie zamknie od srodka.
Zastanawiam się jak je zamknąć czy otworzyć bez aku(poza kierowcy bo te kluczykiem)
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
16 stycznia 2017, 00:09
przez mlynek
Aż nie chce mi się wierzyć

Ma ktoś fotkę?
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
16 stycznia 2017, 00:40
przez mk5
Na filmiku widoczny brak
https://www.youtube.com/watch?v=I1T1ZCkUqHEna fotce w temacie tez widac
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
23 stycznia 2017, 18:40
przez DanJ93
mk5 napisał(a):Nie ma, drzwi mechanicznie nie zamknie od srodka.
Zastanawiam się jak je zamknąć czy otworzyć bez aku(poza kierowcy bo te kluczykiem)
Otworzyć i tak się tylko grzybkami nie da. Ciekawe, kto to skonstruował...
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
23 stycznia 2017, 21:58
przez piotrassenior
Tych grzybków nie ma w polifcie. W Ibizie 6L oraz Leonie 1P też nie ma ..
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
24 stycznia 2017, 09:38
przez black-dimon
W ogóle w nowszych autach nie ma, leon to nie wyjątek.
Mialem kilka renowek ( 2002 w gore ) i na pokładzie nie ma przycisków od ryglowania w tapicerce, to chyba taki ogólny trend.
Mały ot.
W ex audi b4 1992 po wciśnięciu przycisk chował się w tapicerce i nie bylo opcji wyciągnięcia go, tylko otwarcie klamką i to jeszcze tylko z przodu na włączonym zapłonie.
Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
24 stycznia 2017, 10:35
przez piotrassenior
black-dimon napisał(a):W ogóle w nowszych autach nie ma, leon to nie wyjątek.
Mialem kilka renowek ( 2002 w gore ) i na pokładzie nie ma przycisków od ryglowania w tapicerce, to chyba taki ogólny trend.
Dokładnie tak. Golf 4, Passat B5 itp. jeszcze miały, później już przestali montować grzybki - oczywiście znajdziemy wyjątki jak z wszystkim...

Re: SEAT LEON I - facelifting / lifting

Napisane:
24 stycznia 2017, 13:19
przez adams
black-dimon napisał(a):to chyba taki ogólny trend.
W ramach OT

Jak dla mnie lipny ten trend bo chyba nikomu to jakoś bardzo nie przeszkadza, a spróbuj zamknąć auto na noc jak Ci sterowanie zamka centralnego trafi szlag. A co do lifta/przedlifta jest jakaś zależność, które miały wkładki zamka z kluczykiem po obu stronach, a które tylko po stronie kierowcy ? Czy to tylko/również wersja wyposażenia ? We wlepce fabryka nic o tym nie wspomniała
