przez Axee » 8 stycznia 2019, 01:14
plsbx, od strony komory silnika nalezy odkrecic zawor rozprezny na grodzi i odlaczyc rurki (wszysktie sruby ulozone rownolegle do osi rurek), oczywiscie najpierw nalezy sciagnac czynnik z ukladu, jesli jeszcze jest w ukladzie klimy czynnik. Jesli na zaworze jest plastikowa oslona termiczna sciagasz ja. Pozniej odkrecasz srube miedzy rurkami klimy wchodzacymi do zaworu rozpeznego odciagasz blache, i ciagniesz za rurki, sa wbite w zawor na oringach, nastepnie odkrecasz kolejna srube w gornej czesci zaworu i demontujesz zawor rozprezny od rurek wystajacych ze skrzynki nagrzewnicy, ciagiesz za zawor, rurki tez sa wbite w zawor z drugiej strony na oringach, demontujesz blache pomiedzy rurkami. Przy powrotnym montazu wszystkie rozlaczone oringi wymieniasz na nowe oryginalne kupione w ASO, smarujesz je olejem do ukladu klimy przed montazem.
Obok zaworu rozpreznego sa 2 nakretki u gory po prawej i na dole po lewej patrzac od stronu komory silnika, nalezy odkrecic. Rowniez dodatkowe 2 nakretki trzymajacej nagrzewnice odkrecane od strony komory silnika, ktora sa ukryte pod nacieciem U w macie termicznej grodzi, nad i pod plastikowym uchwytem przewodu hamulcowego.
Zadna filozofia z odpowiedzia na Twoje pytanie, tylko logiczne i intuicyjne dzialanie.
Pozdrawiam Axee® LCT
Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018