przez Kanisz » 5 maja 2019, 16:38
Na 90% czujnik na 10% okablowanie.
Jak nie daje się skasować, to raczej do wymiany na nowy. Ale możesz go wypiąć i wysuszyć np. opalarką, może pomóc.
Przed DIY odłącz aku, bo inaczej poduszki też bedziesz musiał zmienić.
Musiał dostać wilgoci i się uszkodził.
Dla pewności zamień miejscami G180 pasażera z G179 kierowcy, będziesz wiedział czy to czujnik czy okablowanie.
Czujnik przykręcony na 2 śruby tak miałem w Audi z tą różnicą, że w Seacie masz tak jak w VW pod nogami.
Odkrecasz, wypinasz wtyczkę i będziesz widział czy suchy czy mokry.
Jak suchy to zamień stronami i sprawdzisz czy to czujnik czy kable lub wtyczka.
-
=== Cogito ergo sum ... Kanisz ... Errare humanum est ===
-