Szerszen1 napisał(a):ibiza6l napisał(a):Szerszen1 napisał(a):w moim leonie jest miedziana rureczka.
wiesz może jaka tam rurka miedziana czy mosiężna pasuje ? i gdzie to kupić

?
ja zamawiałem gdzieś z allegro rurkę o takiej samej średnicy i lutowałem je
To już historia, ale w Ibizie r. 97 ukręciła mi się ta rurka i będąc w serwisie Seata, pogadałem sobie z gościem od części aby pokazał mi na rysunku technicznym jak jest to ustrojstwo zbudowane i dokładnie jaką część będzie można wymienić, bo chcieli cały mechanizm wymieniać...
Pooglądaliśmy wyczytaliśmy numer części i po chwili pan sobie przypomniał że komuś to sprowadzał, dokładnie wejście na wężyk, rurka plastikowa z miedzianą lub mosiężną w środku, zakończoną dyszą spryskiwacza, dosłownie 10 złotych zapłaciłem, miałem to sobie wymienić ale niespodziewanie miałem problemy z samochodem w końcu miał 11 lat wtedy, żaden warsztat nie umiał dojść do ładu przez pół roku... się przeprosiliśmy z serwisem... jako że z powodu awarii co dwa tygodnie przyjeżdżałem na kompa ( za darmo bo nie umieli namierzyć usterki) pokazałem im tą część i zrobili mi za darmo, jedynie co powiedzili że te rurki się ukręcają gdy zapieka się w środku i jeżeli będzie zapieczone i nie da się wybić to tylko wymiana całego mechanizmu, przed wymianą psikałem to co jakiś czas penetratorem i u mnie wyjeli to w "palcach" sami byli zaskoczeni

Tak że zobacz czy w środku Ci nic nie zostało, penetratorem przez kilka dni psikać, spróbować wybić ewentualnie rozwiercić, ale równo żebyś nie spieprzył reszty, jak już będziesz zakładać nowe to nie zapomnij przemarować aby ramię wycieraczki nie ukręciło znowu nieruchomej rurki...
Taki trochę wadliwy ten patent był ze spryskiwaczem tylnym... podobnie jak marznące rygle zamka w drzwiach ale to już inny temat
