Niby rozumiem z tym ciśnieniem tylko na logikę, klapka pod filtrem powinna być zamknięta przy obiegu wewnętrznym żeby nie dopuszczać powietrza z zewnątrz (tego, które przechodzi przez filtr). U mnie jest wtedy otwarta i ciągnie powietrze, a zamyka się gdy włączę obieg zewnętrzny.
Zrobiłem taki test że wyciągnąłem filtr kabinowy i obok tej klapki położyłem zapach samochodowy. Włączyłem obieg zewnętrzny i tego zapachu nie było czuć (klapka się zamknęła). Włączyłem obieg wewnętrzny i od razu poczułem zapach. Wychodzi więc na to, że przy wewnętrznym pobiera powietrze przez filtr (czyli na moje rozumowanie z zewnątrz bo chyba filtr kabinowy służy do filtrowania powietrza z zewnątrz?).
Dodatkowo mam taką przypadłość (?), że przy włączonym obiegu wewnętrznym (tak pokazuje na wyświetlaczu) nie mogę włączyć nawiewu na nogi (nie pojawia się strzałka w dół). Nie mam pewności czy tak musi być, czy jednak mój panel klimatyzacji trochę żyje po swojemu (jest niestety wylany - jak to w Leonach)

-- 23 września 2020, 11:24 --
Dla potomnych..

Po konsultacjach z mechanikiem okazało się, że rzeczywiście obiegi są u mnie na odwrót ustawione. Podobno już miał do czynienia z taką przypadłością w innym aucie i okazało się że coś się pomieszało w silniczkach sterujących klapkami.