To ta uniwersalna diagnostyczna z silnikiem narysowanym ale to Ci musiał jakiś dziwny błąd wyskoczyć, że się zapaliła.
Może już taki syf był, że dochodziło w tym momencie coś jeszcze, jesteś chyba jedyną osobą której przy nolaufie to się zapaliło. Dokładnie pamiętam jak złapałem tryb awaryjny na A4 jak się ciąłem z jakimś BMW powyżej 200 i zaczynało brakować obrotomierza, momentalna utrata mocy, zmienił się dźwięk silnika no i SDI

ale napewno ta kontrolka mi się nie zapaliła.
Zupełnie nie rozumiem dopisku w instrukcji "w przypadku wystąpienia ussterki związanej z przekroczeniem emisji toksycznych składników spalin dioda zapali się", że niby jak samochód klasy leona miałby to mierzyć? bada ile jest tlenku azotu,siarki i węgla? Jedynie co może zmierzyć to zawartość tlenu w spalinach i za to właśnie odpowiada sonda lambda w benzynowcach.
Mnie się wydaje, że EGR był tak zapchany że przestał recyrkulować spaliny, szło mu to bardzo opornie i w bloku mierzonych wartości dostał, że zawór jest całkowicie zamknięty a powinien działać. Tak się też działo właśnie w przypadku celowego, ręcznego zaślepienia EGR z tego co wiem. W efekcie sam Ci się EGR zaślepił

tak sobie to wymyśliłem.
To nie może być jakaś temp. spalin, przecież nie po to montuje się drogie wskaźniki EGT.
paramedic71 napisał(a):Dodano: Sob 26 Kwi, 2008 ]
wpisane jest w instr ze symbolizuje temp spalin
Nic takiego nie ma w instrukcji, jest to co wyżej napisałem i że jest to ogólna lampka diagnostyczna.
Wniosek jak dla mnie jest taki, że jeśli przy nolaufie zapali się diagnostyka to znak, żeby wywalić/czyścić EGR.