Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Sporadyczny notlauf

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Sporadyczny notlauf

Postprzez kotam83 » 2 września 2008, 15:18

Mój leon jest z 2001 r. silnik 1.9 TDI ASV bez wirusa.
Problem polega na tym że od czasu do czasu łapie tryb awaryjny.

Poniżej przedstawiam logi:
-test 1 -wykonane na 3 biegu - przeładowanie-(pojawił się błąd 17965)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/911 ... 1ec7a.html
-test 2 - wykonane na 3 biegu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a5 ... 44ded.html
-test 3 -wykonane na 4 biegu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76c ... 69dec.html

Logi były wykonywane kolejno po sobie.
Wiem że mogą być to zapieczone kierownice,przepływomierz lub zawór N75.
Jakie macie sugestie po przeczytaniu logów?
Co nie 'chodzi' tak jak powinno?
Dodam jeszcze jeśli ma to znaczenie, że mam zaślepiony przewód podciśnieniowy od EGR.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kotam83
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 6 stycznia 2008, 22:21
Lokalizacja: wlkp
Auto: LEON ASV

Reklama

Re: [1M] Sporadyczny notlauf

Postprzez Matryx » 5 września 2008, 08:36

Występowało u mnie to samo. Poradzono mi wówczas poruszać sztangą od turbo pare razy i kilka dni pojeździć sportowo taz. gaz do dechy przy przyspieszaniu oraz jazda przy 4000-4500 obrotach. I tak zrobiłem - pomogło. Ostatnio znów raz pojawił sie ten problem, gdy przez 3-4 tygodnie jeździłem cały czas po mieście, gdzie nie dało się deptać do dechy. Ale wyjazd w trasę zaleczył sprawę.
Dlatego też na tydzien zalecałym pojeździć autem bardziej sportowo.
Obrazek
Zobacz Profil
Matryx
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2008, 18:17
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Seat Leon TDI 1,9

Re: [1M] Sporadyczny notlauf

Postprzez kotam83 » 5 września 2008, 17:59

Mam pytanie odnośnie luzu sztangi.
Więc aby dobrze rozruszać sztangę odkręciłem gruszkę,następnie poruszałem tą sztangą (chodzi w miare płynnie z lekkim kwiczeniem)
Gdy sztanga jest max. na dole czuć ograniczenie ruchu (słychać taki metaliczny stukot), natomiast w końcowym położeniu górnym sztangi ograniczenie ruchu odbywa się stopniowo (tak jakbyśmy ściskali sprężynę) i słychać nasilające się kwiczenie.
Czy tak ma być?
Czy może kierownice są tak zapieczone ze nie można przesunąć sztangi w max. położenie górne?
Mam nadzieje że ktoś zrozumiał co ja tu napisałem :hmmm:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kotam83
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 6 stycznia 2008, 22:21
Lokalizacja: wlkp
Auto: LEON ASV

Re: [1M] Sporadyczny notlauf

Postprzez 00ghost27 » 11 września 2008, 19:23

mam ten sam problem, a że totalnie nie wiem "czym" poruszać, to chętnie zobaczyłbym zdjęcie gdzie ta sztanga się znajduje :)

przedwczoraj, na legnickiej (wrocław) , o 1 w nocy, docisnałem go do 125 na 4 biegu, nagle lekko szarpnęło i totalny brak mocy ;-)

dzisiaj, chciałem sprawdzić czy sprawa się powtórzy. przy 95 KM/h na 3 biegu (na ostatnim groszu, po pracy;-) , to samo... szarpnięcie i koniec (tryb awaryjny)

ps. przy jednokrotnym przekręceniu kluczyka, jest napis: service 400KM ;-) co się stanie gdy zejdzie do zera? na weekend jadę do przemyśla (520km w jedną stronę)....
Zobacz Profil
00ghost27
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2 lutego 2008, 21:00
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon TDI

Re: [1M] Sporadyczny notlauf

Postprzez kotam83 » 13 września 2008, 21:54

00ghost27, poniżej masz schemat turbo. sztanga jest oznaczona czerwoną strzałką-
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f01 ... adfa0.html

ps. moje pytania nadal aktualne ;]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kotam83
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 6 stycznia 2008, 22:21
Lokalizacja: wlkp
Auto: LEON ASV


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości