Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez Leoś » 18 marca 2009, 21:06

Witam.
Mam problem taki jak w temacie.Wystepuje to zadko ale jednak wystepuje ( szarpniecie jak by nie dostal przez sekunde paliwa ) , towarzyszy temu mrugajaca kontrolka od swiec zarowych. Na kompie pokazal bodajze blad 17985 lub 7 ( sorki ale nie pamietam dokladnie ) w kazdym badz razie chodzilo o wypadanie iglicy czy cos podobnego. Podmienilem juz wtrysk sterujacy i to nic nie dalo.Moj mechanior sie poddal.Moze macie jakis pomysl??
Zobacz Profil
Leoś
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 lutego 2008, 18:07
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Seat Leoś

Reklama

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez wiki » 18 marca 2009, 22:56

mam to samo więc podłączam się do pytania bo nie chciałbym być wycykany przez mechaniora gdy mu oddam auto do diagnozy tego problemu :palacz:

z tym że u mnie nic nie mruga przynajmniej nie zauważyłem :hmmm:
Zobacz Profil
wiki
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 lutego 2009, 21:50
Lokalizacja: Konin
Auto: Leon I ASV ver.Sport

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez Axee » 19 marca 2009, 01:39

Leoś napisał(a):Na kompie pokazal bodajze blad 17985 lub 7 ( sorki ale nie pamietam dokladnie ) w kazdym badz razie chodzilo o wypadanie iglicy czy cos podobnego.
17987 wystepuje w benzynie, a nie w dieslach. 17985 to przerwa w obwodzie zaworu prawej poduszki silnika i raczej w Leonie 1M nie wystepuje. A moze to bylo 17965? Wtedy to zwykly "notlauf" oznacza i takie cos w TDI wystepuje.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez rob555 » 20 marca 2009, 09:27

Wez zrob tak- zdejmij pokrywke silnika przykrecana na 3 sruby 10
Nastepnie popros kogos by wsiadl za kierownice i trzymal na ok 2000obr silnik
Wez klucz powiedzmy 17-19 i stukaj we wtrysk sterujacy (ten najwyzszy z kabelkiem)
Jesli auto przerwie po takim stuknieciu masz odpowiedz.....
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez Leoś » 21 marca 2009, 10:19

Witam ponownie.
Blad to dokladnie 17654 - czujnik skoku iglicy.
Sprawdzilem wtrysk za pomoca klucza i kumpla.Auto nie przerywa.
Ma ktos jeszcze jakis pomysl??
Zobacz Profil
Leoś
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 lutego 2008, 18:07
Lokalizacja: Kalisz
Auto: Seat Leoś

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez rob555 » 21 marca 2009, 23:16

Leoś napisał(a):Witam ponownie.
Blad to dokladnie 17654 - czujnik skoku iglicy.
Sprawdzilem wtrysk za pomoca klucza i kumpla.Auto nie przerywa.
Ma ktos jeszcze jakis pomysl??


To jest blad wtrysku sterujacego. Moze po prostu juz wogule sygnalu nie podaje. Ew jeszcze instalacja do przejrzenia
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: AHF przerywa przy 1,8-2,0 tys obr/min

Postprzez Axee » 22 marca 2009, 11:15

Leoś, 17654- Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal
P1246 - 35-00--

Czujnik skoku iglicy G80 (miesci sie w 3 wtryskiwaczu). Sygnał czujnika skoku iglicy potrzebny jest do ustalenia poczatku wtrysku. W przypadku jego braku, poczatek wtrysku sterowany jest zaleznie od obrotow i obciazenia. W normalnym trybie poczatek wtrysku jest regulowany zaleznie od obrotow, obciazenia i temperatury.

Przebieg sprawdzania: wylaczyc zaplon, rozlaczyc zlacze wtykowe czujnika skoku iglicy, zmierzyc opornosc miedzy stykami wtyczki. Wymagana wartosc: 80 do 120 Ω
Jezeli nie zostanie osiagnieta wymagana wartosc, wymienic wtryskiwacz cylindra 3 z czujnikiem G80 skoku iglicy.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości