Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez wilkman » 7 września 2008, 13:18

Witam

Padł mi przepływomierz i musze go wymienić cena w sklepie nowego z bosha 720zł :o. Przeglądając forum zauważyłem że niektórzy (wszyscy) podawali ceny o wiele niższe w sklepie powiedzieli mi że cena za regeneracje przepływki to jakieś 320 zł. Jeśli by tak było naprawdę to czy wogóle się opłaca wyrzucać kase na regeneracje ??
Zobacz Profil
wilkman
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: skoczów
Auto: Leon 1,9TDi + virus

Reklama

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez paul78 » 7 września 2008, 13:45

dziwne ze ci tyle krzyknęli za przepływomierz;/

ja nówkę od Pierburga kupiłem za 260 zł i chodzi idealnie

a jesli chcesz boscha to licz się z wydatkiem ok 350-400 zł za nówkę a nie 720 zł

pozdrawiam:)
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez topola » 7 września 2008, 13:53

ja kupiłem sam wkład do przepływki Pierburga za 180 zł i fruwa
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
topola
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 31 stycznia 2008, 18:17
Lokalizacja: S-c
Auto: Bella

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez wilkman » 8 września 2008, 09:16

dokładnie nie wiem czy to padł cały przepływomierz czy ten czujnik masy powietrza. Na VAGu wyszło że przepływomierz najpierw koleś powiedział że się zawiesił ale po chwili się znów zapaliła kontrolka to stwierdził że to przepływka walnienta.
Zobacz Profil
wilkman
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: skoczów
Auto: Leon 1,9TDi + virus

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez paul78 » 8 września 2008, 10:16

weż od mechanika sprawny czujnik masy powietrza(wkład) i jeszcze raz podepnij pod VAG-a jeśli ci nie wywali błędu to bedzie ok

ja miałem podobny problem VAG pokazywał walnięty przepływomierz i wymieniłem tylko wkład od Pierburga i śmigam :mruga:

Pozdrawiam;)
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez Sammael » 8 września 2008, 10:23

wilkman napisał(a):padł cały przepływomierz

wilkman napisał(a):ten czujnik masy powietrza

Przecież to to samo. Przepływomierz siedzi w takiej "przelotce", kawałku rury z wypustką na przepływkę właśnie.
Przepływomierz najlepiej sprawdzić po logach. Wtedy ma się pewność co do jego sprawności. Może nie być żadnego błędu a i tak będzie ucinał - na logu wszystko wyjdzie.

Sprzedaży jest przepływka + ta rura (droższa, niepotrzebna opcja) lub sam wkład - G72 przepływomierz.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez wilkman » 8 września 2008, 12:56

W ASO przepływka 398zł przy oddaniu starej. Wymiana Katowice 250zł :o Bielsko 80zł
Zobacz Profil
wilkman
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: skoczów
Auto: Leon 1,9TDi + virus

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez Sammael » 8 września 2008, 13:00

Sprawdź w intercarsie bosch albo pierburg. Wymiana przepływomierza to 2 minuty.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez wilkman » 8 września 2008, 13:13

wiem jeszcze i tak będzie trzeba skasować błąd :)

[ Dodano: Pon 08 Wrz, 2008 ]
intercars 862zł :o :o :o Możliwe żeby w serwisie sprzedawali po regeneracji ?
Zobacz Profil
wilkman
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 grudnia 2007, 09:04
Lokalizacja: skoczów
Auto: Leon 1,9TDi + virus

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez grzybek » 8 września 2008, 19:04

Sammael, nie to samo...

przeplywomierz to ten plastik w ktorym siedzi czujnik masy powietrza ktory my potocznie nazywamy "przeplywomierzem"

koledze zapewne krzykneli 720zl za czujnik (wklad)+ przeplywomierz (ta plastikowa "rurka")...... ???
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez Sammael » 8 września 2008, 20:19

grzybek napisał(a):Sammael, nie to samo...

przeplywomierz to ten plastik w ktorym siedzi czujnik masy powietrza ktory my potocznie nazywamy "przeplywomierzem"

koledze zapewne krzykneli 720zl za czujnik (wklad)+ przeplywomierz (ta plastikowa "rurka")...... ???

Absolutnie się nie zgodzę, w etce występuje to jako jedno. Dla mnie semantycznie przepływomierz - to urządzenie do mierzenia przepływu, tak jak kątomierz to 'urzadzenie' do mierzenia kątów. To G72 jest miernikiem - przepływomierzem a nie kawałek plastikowej rury. Przynajmniej ja tak to sobie widzę, fakt faktem, bez tej plastikowej rury G72 nie miałby jak zmierzyć.
Ale to tak tylko w ramach OT i mojej malutkiej myśli filozoficznej :hahaha:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez jaro4444 » 9 września 2008, 07:21

Do jakiego silnika to potrzebujesz? Bo jak do 90/101/110 TDI to mam używkę w idelanym stanie zdjętą miesiąc temu z mojego silnika bo zmieniałem dolot na ten z ARL.
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez jacek505 » 3 grudnia 2008, 11:48

Jestem od niedawna na forum. Nie doczytalem sie jeszcze wszystkiego. Ostatnio mechanik doczepil sie do mojej przeplywki i sugeruje jej wymiane (mysle, ze mialem b. dobra przeplywke a on ja poprostu podmienil a teraz mowi cos o wymianie). Mam pare pytanek do was:
1. Jakie sa objawy w pracy silnika gdy przepływka wogole wysiadla ?
2. Jakie sa objawy w pracy silnika gdy w przepływce cos szwankuje ?
3. Czy przeplywki Pierburg, Denso, Delphi mozna stawiac na rowni z Boschem ? Jakie inne firmy robia te urzadzanka o wysokiej jakosci ale o rozsadnej cenie ?
4. Czy turbine wlacza komputer, czy tez wlacza sie sama po przekroczeniu 2000 obr. ?
5. Czy praca turbiny ma zwiazek z praca przeplywki czy turbina jest w jakis sposob sterowana przez kompa ?
Zobacz Profil
jacek505
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 października 2008, 13:21
Lokalizacja: Redditch, UK
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez KARROL_C » 3 grudnia 2008, 16:59

U mnie też szwankował ale wyczyściłem go jak w linku poniżej i poprawa jest znaczna

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084

- może komuś jeszcze pomoże.

/Jeżeli już jest na forum lub pokręciłem działy to proszę o wywalenie do śmietnika/
Zobacz Profil
KARROL_C
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 września 2008, 15:22
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Seat Leon

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez turbognojek » 3 grudnia 2008, 20:04

jacek505 napisał(a):1. Jakie sa objawy w pracy silnika gdy przepływka wogole wysiadla ?
2. Jakie sa objawy w pracy silnika gdy w przepływce cos szwankuje ?


zanik dynamiki silnika szczególnie odczuwalny na 4 i 5 biegu przy większej prędkości

jacek505 napisał(a):3. Czy przeplywki Pierburg, Denso, Delphi mozna stawiac na rowni z Boschem ? Jakie inne firmy robia te urzadzanka o wysokiej jakosci ale o rozsadnej cenie ?


Wg mnie zamienniki są do kitu najlepiej ori czyli bosch lub pierburg (pierburg ma chyba trochę inną budowę i podobno wytrzymuje dłużej niż bosch [sam nie praktykowałem] ) niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :nauka:

jacek505 napisał(a):4. Czy turbine wlacza komputer, czy tez wlacza sie sama po przekroczeniu 2000 obr. ?
5. Czy praca turbiny ma zwiazek z praca przeplywki czy turbina jest w jakis sposob sterowana przez kompa ?


Turbina się nie włącza ona zawsze pracuje kiedy jest uruchomiony silnik tylko od około 2000obr czuć przyrost mocy silnika ze względu na to że od pewnych obrotów turbina dopiero zaczyna porządnie pompować powietrze! Turbina jest jak najbardziej sterowana przez kompa!
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez jacek505 » 3 grudnia 2008, 23:40

turbognojek napisał(a):
jacek505 napisał(a):4. Czy turbine wlacza komputer, czy tez wlacza sie sama po przekroczeniu 2000 obr. ?
5. Czy praca turbiny ma zwiazek z praca przeplywki czy turbina jest w jakis sposob sterowana przez kompa ?


Turbina się nie włącza ona zawsze pracuje kiedy jest uruchomiony silnik tylko od około 2000obr czuć przyrost mocy silnika ze względu na to że od pewnych obrotów turbina dopiero zaczyna porządnie pompować powietrze! Turbina jest jak najbardziej sterowana przez kompa!


Dzieki :ok: No, to teraz wiem juz cos. Turbo samo sie wlacza po 2000 obr. OK, ale jak komp steruje jej praca ?
Zobacz Profil
jacek505
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 października 2008, 13:21
Lokalizacja: Redditch, UK
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez Sammael » 4 grudnia 2008, 09:48

jacek505 napisał(a):Turbo samo sie wlacza po 2000 obr. OK, ale jak komp steruje jej praca ?

tak jak napisano wyżej turbo nie włącza się nagle - pracuje cały czas na uruchomionym silniku - przecież przelatują przez nią gazy wydechowe. Ale siła tych gazów na jałowym biegu lub w zakresie niskich prędkości obrotowych silnika jest zbyt mała by rozpędzić turbinę na tyle, aby druga część turbosprężarki - sprężarka zaczęła wytwarzać istotne ciśnienie.
Steruje pracą w wypadku turbin ze zmienną geometrią - układ podciśnienia sterowany z kompa przez zaworek N75 reguluje "nastroszenie" łopatek i sposób przepływu gazów wydechowych w celu zwiększenia lub zmniejszenia wydajności turbosprężarki
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez jacek505 » 5 grudnia 2008, 00:04

Tak offtopem. Jak mechanik wyregulowal mi silnik turbinka pow. 2000 obr bylo slychac nieszczelnosc i powietrze z turbiny wylatywalo bezproduktywnie. Oddalem Leonka z powrotem. Mechanik podlaczyl rure do IC i wszystko powinno byc cacy. Jazda probna i turbiny ni ma. Zaslepienie EGR-a pomoglo i czuje sie wiecej mocy ale co sie do cholery stalo z turbina ? Wymontowal, zamienil czy jak ?

[ Dodano: Pon 08 Gru, 2008 ]
CD powyszego oftopa. Dalem w palnik silnikowi ale turbo nie ruszylo. Po zaslepieniu EGRa silnik ma odczuwalnie wieksza moc ale wyciaga na prostej 160 i to dosc szybko. Jak na silnik atmosferyczny ciagnie dobrze ale nie czuc turbiny ! :olaboga:

Offtop 2. Panowie Leonowie, gdzie mozna siegnac w interku po zwiezly ale nie lakoniczny, nie zlewkowy opisik pracy turbo dizelka 1.9 TDi ? Mam na mysli opis pracy nie tyle silnika (suwy itepe) ale jak wraz z silnikiem dzialaja pozostale wspolpracujace z nim elementy, jak zawory, przeplywomierze itepe.
Zobacz Profil
jacek505
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 października 2008, 13:21
Lokalizacja: Redditch, UK
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez transit_master » 14 grudnia 2008, 15:06

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez MAREK84 » 7 kwietnia 2009, 19:27

Czy ktoś może mi podać nr. przepływki do Leona 1.8T 2003 rok?? Najlepiej Bosch i Pierburg. Z góry dzięki :piwo:
Zobacz Profil
MAREK84
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 19 grudnia 2008, 20:15
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez zoltar83 » 7 sierpnia 2009, 20:19

Mam pewien problem, a właściwie dziwną sytuację z przepływką w 1.9TDI AHF w moim Leonie. Autko jeździ w miarę normalnie, lecz osiąga prędkość tylko 160 km/h zarówno z podpiętym i odpiętym przepływomierzem - żadnej różnicy w przyśpieszeniu etc. Czy oznacza to padnięty przepływomierz?
Leoś 1.9 TDI SPORT AHF
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zoltar83
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 17:34
Lokalizacja: Nasielsk
Auto: Leon I 1.9 TDI AHF

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez turbognojek » 8 sierpnia 2009, 08:54

vag logi dynamiczne 003
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez kornat » 4 grudnia 2009, 12:10

Czy to prawda co tu piszą ??
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... start%3D36
Dokładnie chodzi mi o spalanie że większe na zamiennikach.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez marcsl » 17 stycznia 2010, 10:15

zoltar83 napisał(a):Mam pewien problem, a właściwie dziwną sytuację z przepływką w 1.9TDI AHF w moim Leonie. Autko jeździ w miarę normalnie, lecz osiąga prędkość tylko 160 km/h zarówno z podpiętym i odpiętym przepływomierzem - żadnej różnicy w przyśpieszeniu etc. Czy oznacza to padnięty przepływomierz?



ja mam identyczną sytuację,czy to oznacza ze przepływomierz do wymiany?
Zobacz Profil
marcsl
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 22:12
Lokalizacja: Słupsk
Auto: SeatLeon1,9 TDI 90km

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez pablobianco » 18 stycznia 2010, 10:15

ja mam identyczną sytuację,czy to oznacza ze przepływomierz do wymiany?


podepnij sie pod VAG, przyczyn może być wiele
Zobacz Profil
pablobianco
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez marcsl » 18 stycznia 2010, 19:36

pablobianco napisał(a):
ja mam identyczną sytuację,czy to oznacza ze przepływomierz do wymiany?


podepnij sie pod VAG, przyczyn może być wiele




Ja wiem że podpięcie pod VAGa rozwiązało by problem,ale niestety nie mam i miałem nadzieje na uzyskanie odpowiedzi,czy odpięcie przepływomierza jest równoznaczne ze znacznym spadkiem mocy,bo u mnie w silniku AGR nie ma różnicy czy jest podpięte czy też nie.Przy okazji pytanie czy przeplywomierz(sam wkład) powinien mieć napisy firmowe:Bosch? bo u mnie tego nie ma,czy to oznacza że poprzedni właściciel wmontował podróbkę?
Zobacz Profil
marcsl
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 22:12
Lokalizacja: Słupsk
Auto: SeatLeon1,9 TDI 90km

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez pablobianco » 18 stycznia 2010, 20:31

marcsl napisał(a):bo u mnie tego nie ma,czy to oznacza że poprzedni właściciel wmontował podróbkę?

może nie podróbkę, a zamiennik. Spadek mocy może być spowodowany czym innym. Po odpięciu przepływki w AGR nie było spadku mocy?
Zobacz Profil
pablobianco
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez marcsl » 18 stycznia 2010, 22:24

nie,auto zachowywało się tak samo
Zobacz Profil
marcsl
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 22:12
Lokalizacja: Słupsk
Auto: SeatLeon1,9 TDI 90km

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez pablobianco » 18 stycznia 2010, 22:29

no to Vag, poszukaj w okolicy i tak najszybciej rozwiążesz problem
Zobacz Profil
pablobianco
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez untaztood » 19 stycznia 2010, 20:51

W ASV odłączenie przepływki jest równoznaczne z trybem awaryjnym - czyli mocą nieco słabszą niż w SDI.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
untaztood
FR
FR
 
Posty: 1603
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 01:07
Auto: Superb
Silnik: CGGB 1.4

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez Luk » 20 stycznia 2010, 15:09

ja wczoraj mialem taka sytuacje, ze rozpedzilem sie do 160km/h i doslownie samochod jak by zdechl, nie mial sily ciagnac, skonczyl sie pedal gazu. obroty chodzily normalnie ale nie chcial isc dalej. zrzucilem go na bieg jalowy, troche pogazowalem, nie pomoglo. redukcja rowniez. predkosc caly czas tracilem i wiecej niz 100-110 nie chcial sie rozbujac. zatrzymalem sie, ale przy ponownym ruszaniu niewiele sie zmienilo, auto bylo caly czas zmulone.
odnioslem dziwne wrazenie jak by turbina przestala pracowac i stad jak by przestal ciagnac.
zatrzymalem sie, wylaczylem silnik, po odpaleniu od razu bylo czuc roznice i moc wrocila. niestety warunki drogowe nie pozwalaly juz na sprawdzenie co sie stanie jak sie sprobuje rozpedzic do >160km/h, czy znowu powtorzy sie sytuacja z wczoraj, czy tez byl to jednorazowy przypadek

czy moze to byc zwiazane z jakimis problemami z przeplywomierzem?? bo jak czytam ten temat to wnioskuje ze tak.
wiem ze przydalo by sie podpiecie pod vaga, do czego sie zreszta przymierzam, ale moze ktos z was mial podobnie i o co moze chodzic??

jak dam rade to dzis sprawdze jak sie autko zachowa przy probe rozpedzenia do + 160km/h i czy sytuacja sie powtorzy
Zobacz Profil
Luk
Stella +
Stella +
 
Posty: 58
Dołączył(a): 19 listopada 2009, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon

Re: [1M] Przepływomierz nowy czy regenerowany

Postprzez pawel_ns » 20 stycznia 2010, 15:37

astros wpisz w wyszukiwarke "notlauf" i czytaj... no i podlacz vag'a
MÓJ POJAZD
Leon ==>> Signo 1.9 TDI+... H&R-40 ... TS look
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pawel_ns
Sport
Sport
 
Posty: 451
Dołączył(a): 25 października 2008, 16:30
Lokalizacja: blisko Tatr
Auto: Leonard


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości