Mam pytanie odnośnie przyspieszania diesla z silnikiem ASV, otóż na 2,3 biegu auto wkręca sie na obroty aż miło, natomiast na 4 i 5 wyraźnie wolniej wskazówka dochodzi do tych 3-4 tys. obrotów. Od razu zaznaczam że obecnie nie mam za bardzo możliwości zrobienia logów. Turbo po czyszczeniu, o trybie awaryjnym nie ma mowy. Ciekawi mnie jak jest u innych, tzn. czy na 4 i 5 biegu też "wgniata" w fotel jak na niższych biegach, bo podejrzewam przepływkę chociaż z drugiej strony 110 koni to nie jest jakaś rewelacja i chyba jest to trochę zrozumiałe że wraz ze wzrostem prędkości nie czuć już tego przyspieszenia. Proszę o opinie.
slawo80, bez logow to wrozenie z fusow.
Twoje przypuszczenia moga byc sluszne, bo jak przeplywka sie konczy, to ucina gore i jest to najbardziej odczuwalne na wyzszych biegach.
A druga sprawa, to przyzwyczailes sie do mocy i najwyzszy czas zrobic program
powered by ECUProject® A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
slawo80, na wyzszych biegach zmieniaja sie przelozenia i normalne jest ze auto slabiej przyspiesza. Skoro na 2 i 3 nie masz problemow to raczej bedzie tak jak mowi belzi - wiecej MOOOCY Ci trzeba
moja subiektywna opinia na podstawie ASV i ASZ jest podobna, 2 i 3 bieg ostro, 4 i 5 można odczuć troszkę słabiej ale wątpię żeby to była jakaś usterka raczej
belzi napisał(a):to przyzwyczailes sie do mocy i najwyzszy czas zrobic program