Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[TDI VP] Po wymianie uszczelki pod glowicą

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[TDI VP] Po wymianie uszczelki pod glowicą

Postprzez ryto » 25 października 2010, 14:46

Witam,
szukałem podobnych tematów, ale znalazłem tylko o diagnostyce UPG, co mnie już nie dotyczy...
Ostatnio w moim toledo II ASV+ (dodatkowo zaślepiony EGR) wymieniona została uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymienione zostały popychacze, wiadomo - planowanie głowicy, zawory, uszczelniacze - generalnie wszystko co powinno się robić podczas wymiany UPG.

G12 już nie ubywa, natomiast paliwa ubywa dużo szybciej niż wcześniej. W trasie jest trochę lepiej, natomiast w mieście tragedia. Wcześniej komp wskazywał ok 7.5.l/100km i tak mniej więcej wychodziło z moich obliczeń (=/- 0.2l). Aktualnie potrafi wziąć ponad 9 litrów przy podobnej dynamice jazdy.

Byłem u mechanika jeszcze raz i stwierdził, że nic podczas wymiany uszczelki nie może wpłynąć na spalanie, oprócz ustawienia rozrządu. Więc mechanik jeszcze raz przy mnie sprawdził rozrząd, zablokował kolo zamachowe i pokazał mi znaki na kole zębatym - wygląda na to, że rozrząd jest ustawiony dobrze.
Fakt, wyjmowane były wtryski w celu ich sprawdzenia i wszystko z nimi ok - raczej nie biorę pod uwagę sytuacji, że źle je ponownie zamontowali...

Podjadę na diagnostykę komputerową, ale może ktoś jeszcze mi wskaże, co może być przyczyną wyższego spalania po wymianie UPG??? Może zmieniają się jakieś wartości i należy coś poprzestawiać vagiem w kompie?

Pozdrawiam.
Tolek II ASV 110KM@148KM (333Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ryto
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, 18:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo II ASV

Reklama

Re: [TDI VP] Po wymianie uszczelki pod glowicą

Postprzez Damianjg » 26 października 2010, 19:12

A kąt wtrysku?
Zobacz Profil
Damianjg
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 października 2008, 18:51
Lokalizacja: Jelenia Gora
Auto: Skoda Octavia ASV

Re: [TDI VP] Po wymianie uszczelki pod glowicą

Postprzez ryto » 26 października 2010, 23:29

Kąt wtrysku jest ok, był ustawiany przez gościa, który zna się na robocie... Poza tym ten wpływa raczej na odpalanie na zimnym silniku, a nie na spalanie...
Tolek II ASV 110KM@148KM (333Nm)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ryto
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 30 grudnia 2007, 18:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo II ASV

Re: [TDI VP] Po wymianie uszczelki pod glowicą

Postprzez Marcin_TDI » 27 października 2010, 07:35

i tu się mylisz bo odpalanie i spalanie.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości