Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez rob555 » 10 sierpnia 2010, 21:05

Panowie...ostatnio wystroilem starego AFN na pompie 10 ktory regularnie plul 179-180KM :)
(oczywiscie wtryski 230, FMIC, turbo hybryda, przelot itp) co nie zmienia faktu ze sam bylem w szoku :)
Cuda sie zdarzaja...ale to rodzynek...jeden na 100.
Tak samo i mozna ponad 150KM zrobic na 216 w ALH. Przy super motorowni na 1.2 bara sie uda z akceptowalnym dymieniem a takie doladowanie nie zagotuje masakrycznie coolera.
Natomiast zdecydowana wiekszosc bedzie srac ogniem i dymem :)

Trzeba raczej wziasc opcje pesymistyczna wtedy mozna sie milo rozczarowac.
Gorzej jak juz z planem na cyferki sie do tunera klient zglasza...pozniej rozterka i rozczarowanie i smarowanie blotem bo firma X robi wiecej :x
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Reklama

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez untaztood » 11 sierpnia 2010, 09:10

Zawsze można zostawić fabryczny IC i jeździć tylko późnymi wieczorami, kiedy wilgotność powietrza jest nieco większa niż w dzień ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
untaztood
FR
FR
 
Posty: 1603
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 01:07
Auto: Superb
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez wgi » 11 sierpnia 2010, 09:17

untaztood, :hahaha: dobre :ok:

Wydaje mi się, że wątek już się wyczerpał. Jeśli ktoś będzie chciał coś sensownego dodać to proszę o pw.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

wtryski + program

Postprzez kim_bar_tek » 10 października 2011, 12:23

Witajcie,
chciałbym do mojego leonidasa (2002, 110 kucy): zamontować takie wtryski:
http://allegro.pl/sportowe-wtryski-230- ... 48593.html
auto aktualnie śmiga na seryjnym oprogramowaniu i stąd moje pytanie. Co robić najpierw? wtryski czy soft?
Kolejne pytanie to czy z wymianą wtrysków poradzi sobie mój zwykły Pan Andrzej czy trzeba szukać jakiegoś fachowca od gruźlików?
Zobacz Profil
kim_bar_tek
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 stycznia 2011, 12:55
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon I

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Lesoto » 10 października 2011, 12:49

Strojenie na samym końcu...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Wyplosz » 10 października 2011, 13:07

znajdź kogoś co sie zajmuje ustawianiem wtrysków żeby zrobił CI to jak należy a później soft dopiero, jakie masz plany bo skoro takie wtryski ładujesz to w ile celujesz ??
Moc to uzależnienie czy choroba?
jak uzależnienie to jestem narkomanem, a jeśli choroba to niewyleczalna !!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Wyplosz
Sport
Sport
 
Posty: 292
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 16:01
Lokalizacja: Krosno/Rzeszów
Auto: Seat Toledo II

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sowa » 10 października 2011, 13:25

Turbo seria??
Obrazek
TDI by TTC
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sowa
Sport
Sport
 
Posty: 345
Dołączył(a): 16 sierpnia 2006, 14:20
Lokalizacja: Bochnia
Auto: Leon

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kim_bar_tek » 10 października 2011, 13:26

turbo seryjne
a w ile celuję? Nie wiem, ile wyjdzie :)
czytałem, że to najlepsze wtryski, więc takie chcę. Ponoć 216 nie ma sensu bo robota ta sama, a i tak się zaraz chce więcej :D
Zobacz Profil
kim_bar_tek
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 stycznia 2011, 12:55
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon I

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez konstant » 10 października 2011, 15:58

Przeciez na seryjnym turbo, sprzegle i SMIC i tak nic wiele wiecej niz 140km nie osiagniesz (czyli tyle ile na seryjnych wtryskach).
Wg. mnie opcja jest calkowicie bezsensu. Pozatym byl gdzies podobny temat na forum ;/ ;/ ;/
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Lesoto » 10 października 2011, 16:14

konstant napisał(a):Przeciez na seryjnym turbo, sprzegle i SMIC i tak nic wiele wiecej niz 140km nie osiagniesz (czyli tyle ile na seryjnych wtryskach).
Wg. mnie opcja jest calkowicie bezsensu. Pozatym byl gdzies podobny temat na forum ;/ ;/ ;/


Osiągnie... spaider_7 ma +/- podobny setup i sporo więcej niż 140 PS...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez konstant » 10 października 2011, 16:22

Moze i tak ale to wg. mnie przerost formy nad trescia.
Turbo bedzie musialo sie nawysilac a w cieple dni SMIC bedzie konkretne puchnal.
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Ohapara » 10 października 2011, 17:25

konstant napisał(a):Turbo bedzie musialo sie nawysilac a w cieple dni SMIC bedzie konkretne puchnal.
dokładnie, jak robić to wszystko razem , turbo i sprzeglo mocniejsze, IC i to bedzie razem działać jak należy ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Lesoto » 10 października 2011, 17:51

Ohapara napisał(a):
konstant napisał(a):Turbo bedzie musialo sie nawysilac a w cieple dni SMIC bedzie konkretne puchnal.
dokładnie, jak robić to wszystko razem , turbo i sprzeglo mocniejsze, IC i to bedzie razem działać jak należy ;)


Wiadomo, że najlepiej kompleksowo. Ale i taki setup daje niezłą frajdę z jazdy... I można sobie wydatki trochę rozłożyć w czasie ;)
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Nastar » 10 października 2011, 19:46

kim_bar_tek, zakładaj spokojnie. Potem korekta i będzie dobre 140KM/310-320Nm. Potem aby być konsekwentnym i nie "nudzić" wtrysków powinieneś założyć większe turbo (ASZ lub najlepiej ARL), FMIC i mocniejsze sprzęgło + jednomas. Po strojeniu masz jakieś 165-170KM/350-360Nm i niezłą frajdę.
Pozostaje jeszcze kwestia pompy wtryskowej - zapodajesz "11" i po korekcie masz ok. 180-190KM/380-390Nm.
Koszt korekt jest w takiej opcji większy ale wydatki na podzespoły rozkładasz w czasie. Jak kto lubi.
Osobiście wybrałem wariant: ARL,0.230, G60+jednomas oraz CSMIC by Ali - wszystko wrzucam za jednym podejściem i wtedy korekta.
Wyniki po weekendzie będą :-)
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kim_bar_tek » 11 października 2011, 07:18

Nastar napisał(a):kim_bar_tek, zakładaj spokojnie. Potem korekta i będzie dobre 140KM/310-320Nm. Potem aby być konsekwentnym i nie "nudzić" wtrysków powinieneś założyć większe turbo (ASZ lub najlepiej ARL), FMIC i mocniejsze sprzęgło + jednomas. Po strojeniu masz jakieś 165-170KM/350-360Nm i niezłą frajdę.
Pozostaje jeszcze kwestia pompy wtryskowej - zapodajesz "11" i po korekcie masz ok. 180-190KM/380-390Nm.
Koszt korekt jest w takiej opcji większy ale wydatki na podzespoły rozkładasz w czasie. Jak kto lubi.
Osobiście wybrałem wariant: ARL,0.230, G60+jednomas oraz CSMIC by Ali - wszystko wrzucam za jednym podejściem i wtedy korekta.
Wyniki po weekendzie będą :-)

dzięki, tak właśnie spokojnie chcę sobie zbudować bolid step-by-step:)
Zobacz Profil
kim_bar_tek
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 stycznia 2011, 12:55
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon I

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kruszyna » 11 października 2011, 07:32

jestem po tym wszystkim o czym napisal Nastar ;)
jezeli moge polecic z doswiadczenia, to polecalbym wtryski 230stki, ale te z 7oma otworami, a nie 5oma...chyba lepiej leja ;)
generalnie calosc to kosztowna impreza ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Nastar » 11 października 2011, 17:33

kruszyna, możesz podrzucić wykres jak Ci wyszło ? Będę miał porównanie z innego ASV. A ile otworków mają typowe FB 0.230 które można dostać u cowboya ?
BTW - jutro u mnie montaż gratów :ok:
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kruszyna » 12 października 2011, 07:02

nie wiem ile maja jego koncowki, ale Stage1 maja 5, a Stage2 7 ;)
poszukam gdzies w domu i Ci podesle w wolnej chwili :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kruszyna
Sport
Sport
 
Posty: 613
Dołączył(a): 13 marca 2007, 00:22
Lokalizacja: Slask
Auto: 1M

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 12 października 2011, 07:27

kim_bar_tek, nie ma sensu robić samych wtrysków. Zrób większy cooler i turbo przynajmniej.

Możesz nalać więcej paliwa, ale co z tego jak po:
1) nie spalisz go całkowicie, bo będziesz miał za małe doładowanie,
2) masz mały cooler, który nie jest w stanie wychłodzić już seryjnego "doładowania"

czyli:
- masz pod dostatkiem paliwa
- ale nie masz tlenu, bez tlenu nie ma spalania...

w praktyce, otrzymujesz Lokomotywę, która mocy ma tyle samo lub +-5KM, a kopci niesamowicie

Tor wytyczony dla tych silników:
- soft ~130-140KM
- wtryski 216, turbo ASZ/ARL, duży IC - około 160-170KM
- wtryski 230, pompa 11mm, turbo ARL, duży IC, dolot ARL - ~190KM

Zakładanie któregokolwiek elementu osobno nie ma sensu - tj. nie daje wymiernych korzyści.
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez leoTDI » 12 października 2011, 09:18

orlen to wyraźnie napisał.

Tu nie ma półśrodków.

Zgromadź kasę a potem wtryski 0.230 + turbo ARL + pompa 11 + custom IC + wydech. Kiedy to wszystko zrobisz zostanie sprzęgło (przecież nie musi być od razu, choć Cię ograniczy) + swap hamulce + ... uszczelka pod głowicą :)) ... chyba że jesteś po (?)

Nie bierz tego tak do siebie, ale naprawdę nie ma sensu robić wtrysków + programu bez reszty j.w.

W dodatku przy takim szerokim wachlarzu masz szansę wynegocjować lepszą cenę za w/w elementy + program.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez orlen » 12 października 2011, 09:32

stare graty mozesz sprzedac, wiec troche PLNow sie zwroci ;]
dziś lepszy niż wczoraj, jutro lepszy niż dziś Obrazek
Zobacz Profil
orlen
Sport
Sport
 
Posty: 435
Dołączył(a): 25 maja 2010, 23:12
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez kim_bar_tek » 12 października 2011, 10:10

dzięki chłopaki to bardzo cenna wiedza, nie za bardzo się na tym znam, ale ładnie mi to objaśniliście. Przykiszę jednak więcej monety i zrobię kompleksowo. Przkonała mnie wizja kopcącej lokomotywy :)
Zobacz Profil
kim_bar_tek
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 stycznia 2011, 12:55
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon I

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez tkoczi » 14 października 2011, 16:53

Ja bym jednak zastanowił się czy nie robić tego stopniowo... Dlaczego? Bo jak wszystkie graty od razu władujesz, to 1. Kasa, 2. Znudzi Ci się, a później to już dalej niż te 190/200ps niewarto modzić...
Stopniowo to się nacieszysz powiedzmy po miesiącu i za każdym nowym modem będziesz miał frajdę...
Inna sprawa taka, że jak wrzucisz wtryski bez zmiany softu to i tak odczujesz różnicę...

Co do 230ek to bierz od COWBOYa tylko i wyłącznie, pewnie 7-otworkowe też da radę załatwić, ale wg mnie to bez sensu.

Tak szczerze na Twoim miejscu bym sobie to wszystko przekalkulował i się zastanowił, czy niewarto zainwestować w PDka.
Leon 1m ASZ++; viewtopic.php?f=32&t=28668 - GTB20, nowy wydech, KW v2, Tomasony, FMIC, soft
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sowa » 14 października 2011, 18:04

tkoczi napisał(a):Tak szczerze na Twoim miejscu bym sobie to wszystko przekalkulował i się zastanowił, czy niewarto zainwestować w PDka

...albo zmienić auto...
Obrazek
TDI by TTC
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sowa
Sport
Sport
 
Posty: 345
Dołączył(a): 16 sierpnia 2006, 14:20
Lokalizacja: Bochnia
Auto: Leon

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez Sammael » 14 października 2011, 18:10

Sowa napisał(a):
tkoczi napisał(a):Tak szczerze na Twoim miejscu bym sobie to wszystko przekalkulował i się zastanowił, czy niewarto zainwestować w PDka

...albo zmienić auto...


Popieram, już to miałem wcześniej pisać ale tak słodko pisaliście, że nie chciałem przeszkadzać.
Te mody były modne i zasadne 2-3 lata temu jeszcze, teraz to już wyrzucanie pieniędzy w błoto. Tyle samo trzeba zapłacić za tuning co wtedy a auto ma dużo mniejszą wartość.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez tkoczi » 14 października 2011, 19:20

No albo zmienić auto, ale już nie chciałem tego pisać ;)
VP może i można sobie wzmonić tak do 150/160ps, bo w miarę "tanio" można do tego dojść... ale później to i tak nie ma sensu... tym bardziej, że mimo wszystko Leon do lekkich nie należy i zaczyna to jechać jak się ma ponad 200ps
Leon 1m ASZ++; viewtopic.php?f=32&t=28668 - GTB20, nowy wydech, KW v2, Tomasony, FMIC, soft
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: [TDI PD] (ASV) Wtryski / Wtryski hybrydowe

Postprzez grabarz18 » 2 listopada 2011, 15:15

Temat zamknięty wcześniej przez wgi, scalony z innym. Jeżeli ktoś ma coś sensownego do dodania to PW.
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Poprzednia strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości