Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

nastawnik pompy

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

nastawnik pompy

Postprzez paolo » 27 września 2008, 08:39

witam
mam problemik mój leon asv 1,9 110KM tak szrpie w korkach ,że aż bebechy boloą
co to jest?
proszę o diagnozę
z góry dzięki

[ Dodano: Sob 27 Wrz, 2008 ]
a przy okazji gdzie w lubelskim naprawiać leona
zna ktoś jakiś dobry(uczciwy,znający się na rzeczy i w miarę rozsądny pod względem opróżniania kieszeni )
dodam że ja jestem z okolic krasnegostawu

[ Dodano: Sob 27 Wrz, 2008 ]
warsztat???
:hmmm:

[ Dodano: Sob 27 Wrz, 2008 ]
zdiagnozowali mi że to wina nastawnika pompy-hmmm?
cena nowego uwaga !- 1850zł. z robotą 2tys?
co wy na to?
hmm........-..llllllllllllllleeee......n!!!
Zobacz Profil
paolo
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8 lipca 2008, 12:41
Lokalizacja: lubelskie
Auto: leon

Reklama

Re: nastawnik pompy

Postprzez mazitm » 27 września 2008, 12:38

paolo napisał(a):[ Dodano: Sob 27 Wrz, 2008 ]
zdiagnozowali mi że to wina nastawnika pompy-hmmm?
cena nowego uwaga !- 1850zł. z robotą 2tys?
co wy na to?


hej. kiedyś miałem podobne objawy w Golfie 3 TDI. silnik 1Z. tam nastawnik dało się przeczyścić- wyjąć, przemyć w ON i założyć - koszt 300zł. nie wiem jak to jest w Leonie.
pozdrawiam
Zobacz Profil
mazitm
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 lutego 2008, 22:26
Lokalizacja: Legionowo
Auto: Seat Leon ALH

Re: nastawnik pompy

Postprzez Axee » 27 września 2008, 12:53

paolo napisał(a):zdiagnozowali mi że to wina nastawnika pompy-hmmm?
cena nowego uwaga !- 1850zł. z robotą 2tys?
co wy na to?
Troche cena przesadzona ... koszt naprawy takiej pompy w profesjonalnym serwisie diesel-service to cena do 1000pln.
w razie czego :hahaha: http://www.allegro.pl/item443481047_sam ... ziala.html :hahaha:
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez niedzwiedz11 » 5 czerwca 2009, 16:10

odświeże temat brudnego nastawnika...
mam problem z wolnym obrotami, autko nierówno pracuje, byłem u mechaników i zgodnie twierdzą że to sprawa nastawnika.dziś dzwoniłem do poznańskich diesel-serwisów i mi powiedzieli że tego się nie czyści tylko wymienia...używka 1300 nowy 2300 z robotą...
co wy o tym myślicie?może jednak wyczyścił ktoś u siebie bo czytałem na forum passata że można...a jak to w leonie?
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: nastawnik pompy

Postprzez Axee » 5 czerwca 2009, 16:58

zupelnie bez sensu ... mozna kupic cala uzywana sprawna pompe wtryskowa dziesiatke za 350-500pln, nawet koledzy z LCT sprzedawali w takich cenach, chyba ze masz jedenastke to wtedy wiekszy problem.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez niedzwiedz11 » 6 czerwca 2009, 08:43

pompę mam dziesiątkę więc problem mniejszy.jeśli bym znalazł kogoś kto za max 200zl wyczyści mi ten nastawnik bo bym się zdecydował ale tak faktycznie lepiej inną pompę.
Zobacz Profil
niedzwiedz11
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
Lokalizacja: poznań
Auto: Seat Leon 1,9TDI

Re: nastawnik pompy

Postprzez mazitm » 8 czerwca 2009, 19:53

może spróbuj tutaj: link allegro
Zobacz Profil
mazitm
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 lutego 2008, 22:26
Lokalizacja: Legionowo
Auto: Seat Leon ALH

Re: nastawnik pompy

Postprzez PiterEL » 19 października 2011, 12:24

Czy w ASV można wyczyścić nastawnik pompy ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez Sammael » 19 października 2011, 12:36

oczywiście.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez PiterEL » 19 października 2011, 12:43

Bo mam takie objawy ze czasem na zimnym silniku a nawet chyba czasem na cieplym , jak stoje na swiatlach czuje jakby falowanie silnika. Wskazowka obrotomierza lekko zaczyna drgać i porusza sie ok 1mm. Przygazuje silnik i nieraz zniknie to a nieraz tak zostaje i po jechaniu dalej to znika. Tak samo nieraz jak byly duze mrozy po odpaleniu silnik falował... i za chwile sie uspokajał...

Czy to moze byc nastawnik czy cos inne ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez jędrek » 19 października 2011, 14:14

w ASV przy dużych mrozach przez chwilę może tak być.Kup STP i zalej do baku jeżeli nie ma dużego syfu powinno pomóż
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez PiterEL » 19 października 2011, 14:17

Ale to sie w lato nawet dzialo ze jak odjechalem z domu to za chwile na swiatlach mial wachania... Nawet nieraz juz pod dluzszej jezdzie...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez studzien » 21 października 2011, 17:53

Ja mam taki sam objaw obojętne czy lato czy zima. Czy to wina tego nastawnika?
Zobacz Profil
studzien
Stella +
Stella +
 
Posty: 80
Dołączył(a): 30 marca 2009, 17:21
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: Seat leon TDI

Re: nastawnik pompy

Postprzez PiterEL » 21 października 2011, 18:03

Ja u siebie podpialem kompa i zobsczylem z drgaja mi obroty na wolnych obrotach. Skacza od 903 do 882 chyba i w momencie skoku obrotow skacze tez dawka paliwa. skacze od ok 4,2 do 5,2(jednostki nie pamietam ale taka jak vagu). Wydaje mi sie ze zle mam ustawiona. Jutro jak kolega mechanik podejmie misie ustawic to ustawie na ok 3,4. Jeszcze nie wiem czy nie rozebrac nastawnika i nie czyscic ale nic innego die nie dzieje. Nie szarpie ani nic podobnego wiec nie wiem czy warto rozbierac nastaewnik... Moj silnik to ASV.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: nastawnik pompy

Postprzez siwy1mln » 8 listopada 2011, 11:42

witam . ja u siebie mam tak ze jak odpale auto to obroty wskocza na ok 1000 za chwile spadna ponizej 900 i wtedy sie normuja na 900 i juz tak zostaja . czy to juz moze byc problem z nastawinikiem ? i dodam ze jak ruszam to obroty mi spadaja lekko . i przy ok 1500 obrotow mam lekkie szarpniecia . czasami sa czasami nie ma tak do ok 2000 obrotow . pozniej juz ciagnie normalnie . i nie wiem co to moze byc
Zobacz Profil
siwy1mln
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 października 2011, 23:50
Lokalizacja: Susz
Auto: seat leon 1p
Silnik: BXE 1.9

Re: nastawnik pompy

Postprzez Wyplosz » 8 listopada 2011, 19:12

to że Ci falują obroty może być czujnik cieczy chłodzącej,
Moc to uzależnienie czy choroba?
jak uzależnienie to jestem narkomanem, a jeśli choroba to niewyleczalna !!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Wyplosz
Sport
Sport
 
Posty: 292
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 16:01
Lokalizacja: Krosno/Rzeszów
Auto: Seat Toledo II

Re: nastawnik pompy

Postprzez siwy1mln » 9 listopada 2011, 00:30

a co z tymi szarpnieciami w zakresie 1500-2000 obrotow ? czy to czasem nie chodzi o nastawnik ?
Zobacz Profil
siwy1mln
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5 października 2011, 23:50
Lokalizacja: Susz
Auto: seat leon 1p
Silnik: BXE 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość