Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

Postprzez pioottr » 14 grudnia 2011, 17:12

Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, w który przewód mam wpiąć zaworek kierunkowy, jak ma być ustawiony i dać go przed czy za filtrem.
Często mam problem z rozruchem po nocy, ciepły pali idealnie, kąt wtrysku 53, świece dobre prąd dochodzi, filtr paliwa nowy, bez bąbelków w wężyku,oringi na zaworku podgrzewacza nowe, akumulator nowy 74ah, bipy dobre co trochę świadczy chyba o kompresji że też jest dobra. Nie jest jakoś tragicznie ale nie odpala tak jak powinien, myślę że paliwo może mi się cofać. Jeśli to nie pomoże zregeneruje rozrusznik a później mi braknie pomysłów.
1M AHF 2000r. 210tyś. km.

Dam na 2 lub 4 bo znalazłem że to powrót dobrze myślę? Lepiej przed czy za filtrem?
Załączniki
14022011_756.jpg
Zobacz Profil
pioottr
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 kwietnia 2010, 20:37
Lokalizacja: podkarpackie
Auto: toledo II

Reklama

Re: Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

Postprzez sławek » 14 grudnia 2011, 20:42

2i 4 to powrót paliwa- czyli wracający nadmiar, trójką idzie paliwo, i tu może się cofać.
pioottr napisał(a): bipy dobre co trochę świadczy chyba o kompresji że też jest dobra.

Bipy sprawdzałeś we wtryskiwaczach? :mrgreen: Jak, Gdzie? Poza tym one niewiele maja wspólnego z kompresją, jak już to bardziej korekcje.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Problem z rozruchem, jak wpiąc zawór zawrotny?

Postprzez leoTDI » 17 grudnia 2011, 19:59

pioottr napisał(a):Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi, w który przewód mam wpiąć zaworek kierunkowy, jak ma być ustawiony i dać go przed czy za filtrem...Dam na 2 lub 4 bo znalazłem że to powrót dobrze myślę? Lepiej przed czy za filtrem?


@pioottr,

przecież tam właśnie (na filtrze) jest zaworek zwrotny (kierunkowy) ... ?

Jednak 2 a 4 to powrót z pompy a my tu "rozmawiamy" o zasilaniu...

Na filtrze paliwa u góry masz strzałki. I tak :

1 - kierunek od zbiornika (przewód doprowadzajacy paliwo od zbiornika)
3 - kierunek do pompy (przewód doprowadzający do pompy wtryskowej)

Więc należałoby wpiąć pomiędzy 1 a 3, z tym że raczej na wyjściu z filtra (w samej pompie jest już taki zaworek, więc kieruję się logiką, tj. "wpina się" jak najbliżej pompy / wtryskiwaczy).

Ale chyba warto sprawdzić najpierw ten zaworek na pompie. Nie uważasz ?

-- 17 gru 2011, o 19:55 --
tu link do lokalizacji zaworka ;:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... light=vp37

ważna wskazówka : proponowałbym sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ... czy rurka odpowietrzająca nie jest czasem niedrożna. Jeśli odpowietrzenie jest niedrożne ("zabite") to paliwo bedzie się cofało i może nas to wyprowadzić w pole
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość