Sammael,
blachy, test zrobiłem. Pedał po 2 sekundach zaczął powoli opadać. Samochód jednak stał w garażu gdzie jest trochę cieplej. Po wyjechaniu, zamknięciu garażu już praktycznie wszystko było ok. Próbowałem zrobić logi na zimnym na 3 biegu, jednak było wszystko ok (poza giga przeładowaniem) i po 2.7k odpuściłem. Zagrzałem silnik i na obwodnicy kolejna próba. Ku mojemu zaskoczeniu notlauf, pierwszy raz w tym samochodzie

gdzie od zakupu od tamtej zimy nie zdarzyło się to nigdy a dostawał w palnik nie raz. Przeładowanie potworne i błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Poniżej log, początek to próba na zimnym, potem trochę z jazdy, zaś jeszcze niżej z 8:27 kolejny log gdzie pojawił się notlauf.
http://vaglog.rtnet.pl/blachy1_60076.html
Następnie zatrzymałem się i zrobiłem jeszcze raz motyw z hamulcem, który może minimalnie szybciej zapadł się w podłogę niż przy próbie na zimnym silniku i znów jazda na obwodnicę.
http://vaglog.rtnet.pl/blachy1_60077.html
Początek to 4 bieg, potem od 100 sekundy na 3 biegu (większy ruch) i jeszcze niżej (od 156 sekundy) normalna jazda ze stałą prędkością, gdzie niepokoi mnie trochę to że jadąc na 3 biegu 1,7tys obr. komp. zadaje doładowanie 0,2b a jest 0,05 i tym sobie tłumaczę trochę opóźnioną reakcję na gaz.
Czy może to być wina pompy vacum? Po emerycku nie jeżdżę, więc kierownice mają u mnie co robić. Gdy robiłem logi póżnym latem było tylko delikatne przeładowanie od razu zbite do zadanego a teraz 1.9 bara - załamka.