Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Tracer2 napisał(a):To moze Koleżanka opowie co tam jescze przy kluczyku się dynda ?
Glamorous4 napisał(a):Tracer2 napisał(a):To moze Koleżanka opowie co tam jescze przy kluczyku się dynda ?
do czego pijesz?
Kozak napisał(a):podłącz pudło pod VAGa i będzie wiadomo w czym problem a nie gdybacie i bzdury o mikrofalówce i kluczykach piszecie
Glamorous4 napisał(a):najprościej VAGa doradzić, a krytykować też każdy potrafi. Może byś się wysilił na coś innego skoro jesteś taki mądry?
Glamorous4 napisał(a):Mała poprawka, przypomniałam sobie, że ostatnio zauważyłam, że leon daje sporą chmurę białego dymu tuż po odpaleniu i przy pierwszych jego km, potem jakby się to uspokaja. Jakiś związek?
florek napisał(a):Glamorous4 napisał(a):Mała poprawka, przypomniałam sobie, że ostatnio zauważyłam, że leon daje sporą chmurę białego dymu tuż po odpaleniu i przy pierwszych jego km, potem jakby się to uspokaja. Jakiś związek?
u mnie to wina leżała po stronie wałka rozrządu, też mi dymił na biało. Nie ubywa tobie płynu chłodzącego. Też słyszałem że to wina może być świec żarowych - ale chyba nie przy tych temperaturach.
Nogaj napisał(a):Zwróć jeszcze uwagę na zaworek na filtrze paliwa, na przewody paliwowe czy całe i na opaski przewodów na filtrze.
ciekawa teoria, tylko po co psuc oryginalna czesc?untaztood napisał(a):i ściskając go w imadle.
Glamorous4 napisał(a):Mi wymiana filtra wystarczyła by się pozbyć pęcherzy powietrza ale u mnie z kolei nie było ich jakoś strasznie dużo. Jednak ani rozkodowane kluczki ani te powietrze nie było przyczyną moich problemów z odpaleniem. Okazało się, że naprawa tego problemu kosztowała mnie 38 złJakiś pizdrek mi się przycinał, mechanik mi to pokazywał ale nie powiedział jak to się nazywa. Jakiś "przekaźnik" czy coś wielkości zapałki, gdzie jak się to zblokowało to wystarczyło z kleme zdjąć i do tego przyłożyć wtedy samochód odpalał. Nie wiem czy moje wyjaśnienia przybliżą to o co chodzi ale naprawdę nie mam pojęcia jak to się nazywa. Niestety nie znam się też na tyle na samochodach by to jakoś lepiej wyjaśnić. Mimo wszystko mam nadzieję, że pomogłam
-- 2 maja 2012, 10:35 --
Ale samo usunięcie tego powietrza zdecydowanie zmieniło pracę silnika, lepszy zryw, szybciej na obroty wchodzi. Generalnie jest lepiej
untaztood napisał(a):Glamorous4 napisał(a):Mi wymiana filtra wystarczyła by się pozbyć pęcherzy powietrza ale u mnie z kolei nie było ich jakoś strasznie dużo. Jednak ani rozkodowane kluczki ani te powietrze nie było przyczyną moich problemów z odpaleniem. Okazało się, że naprawa tego problemu kosztowała mnie 38 złJakiś pizdrek mi się przycinał, mechanik mi to pokazywał ale nie powiedział jak to się nazywa. Jakiś "przekaźnik" czy coś wielkości zapałki, gdzie jak się to zblokowało to wystarczyło z kleme zdjąć i do tego przyłożyć wtedy samochód odpalał. Nie wiem czy moje wyjaśnienia przybliżą to o co chodzi ale naprawdę nie mam pojęcia jak to się nazywa. Niestety nie znam się też na tyle na samochodach by to jakoś lepiej wyjaśnić. Mimo wszystko mam nadzieję, że pomogłam
-- 2 maja 2012, 10:35 --
Ale samo usunięcie tego powietrza zdecydowanie zmieniło pracę silnika, lepszy zryw, szybciej na obroty wchodzi. Generalnie jest lepiej
Co ma pęcherze powietrza do zrywu?
carnivore836 napisał(a):untaztood napisał(a):Glamorous4 napisał(a):Mi wymiana filtra wystarczyła by się pozbyć pęcherzy powietrza ale u mnie z kolei nie było ich jakoś strasznie dużo. Jednak ani rozkodowane kluczki ani te powietrze nie było przyczyną moich problemów z odpaleniem. Okazało się, że naprawa tego problemu kosztowała mnie 38 złJakiś pizdrek mi się przycinał, mechanik mi to pokazywał ale nie powiedział jak to się nazywa. Jakiś "przekaźnik" czy coś wielkości zapałki, gdzie jak się to zblokowało to wystarczyło z kleme zdjąć i do tego przyłożyć wtedy samochód odpalał. Nie wiem czy moje wyjaśnienia przybliżą to o co chodzi ale naprawdę nie mam pojęcia jak to się nazywa. Niestety nie znam się też na tyle na samochodach by to jakoś lepiej wyjaśnić. Mimo wszystko mam nadzieję, że pomogłam
-- 2 maja 2012, 10:35 --
Ale samo usunięcie tego powietrza zdecydowanie zmieniło pracę silnika, lepszy zryw, szybciej na obroty wchodzi. Generalnie jest lepiej
Co ma pęcherze powietrza do zrywu?
A na czym silnik pracuje na ropie czy na powietrzu?
Glamorous4 napisał(a):Zapewne na tym forum jest o wiele więcej mechaników wiedzących najlepiej. Mój mechanik powiedział mi, że owszem jest możliwość utraty mocy przez takie coś. Wydało mi się to nawet dość logiczne, mimo że powtarzam po raz kolejny nie znam się zbyt dobrze na samochodach. No ale tutaj mogę już się chyba wyłącznie spotkać z wyśmianiem i ironicznymi tekstami. Zapewne wiąże się to z tym, że po prostu otwarcie przyznaję się do swojej niewiedzy. W każdym razie swoje wypowiedzi i pytania chyba już na tym forum zakończę. Pozdrawiam
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości