Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez Jazwes » 4 września 2005, 16:44

No właśnie, jak w temacie, czy sa jakies przeciwskazania ?

Pytam się, ponieważ niedługo rozpocznie się u mnie pierwszy etap modyfikacji, czyli zmiana turbiny i intercooler'a na nieco większe, będzie też nowy wydech.

Kolejny etap modyfikacji, wraz z softem, pojawi się po ok 2 - 3 tygodniach po zakończeniu etapu pierwszego.

Pomiędzy etapami będę miał troszkę jeżdżenia, i mam małe wątpliwości, czy jazda z większą turbiną, i IC na nietykanym sofcie jest bezpieczna, i czy sa jakies przeciwskazania do jazdy w "takim stanie"

Z góry dziękuję za odp, i pozdrawiam serdecznie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Reklama

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez Asgaard » 4 września 2005, 17:32

Większe IC raczej nic nie zepsuje o ile nie zwiększa pojemności układu jakoś bardzo znacznie. Co do większego turbo to różnie może być, samochód może przechodzić w tryb awaryjny przez przeładowania lub niedoładowania.
230@430 Leon TDI (sold)
420@593 Eva :twisted:
233@450 A4 quattro :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Asgaard
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 29 marca 2004, 20:01
Lokalizacja: Wrocław/Ostrów
Auto: Leon i Eva

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez DWitek » 5 września 2005, 14:40

Wprawdzie IC nie zmieniałem, ale przez ok. 1 tydz. jeździłem z ciut większym turbo i u mnie nie było żadnym negatywów i pozytywów, tzn. nic się złego nie działo ani również silnik nie był mocniejszy, nie przechodził w tryb awaryjny (soft był wtedy seryjny). Także wydaje mi się, że raczej nic się z samochodem u Ciebie nie stanie jak tak pojeździsz, u Ciebie będzie może jeden plus - IC, czyli będziesz mógł częściej "butować" bez utraty mocy wskutek podwyższonej temp.
Jeśli będziesz miał IC założone z przodu to zapewne zwiększy Ci się pojemność układu, co zaowocuje większą inercją - czyli trochę wolniej się autko może zbierać.

Poza tym zawsze jest w takiej sytuacji 100% rozwiązanie - jeździć spokojnie :wink:
Zobacz Profil
DWitek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 394
Dołączył(a): 7 kwietnia 2004, 06:03
Lokalizacja: Brzesko
Auto: Leon ASV

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez AdamTower » 5 września 2005, 15:03

Też będę zminiał turbo na większe tzn od 130pd więc większe to ono nie jest, jedynie mocniejsze. Zasięgałem opini różnych osób i nic się nie powinno dziać. Tak czy inaczej ja będę robił od razu nowy soft.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez Jazwes » 5 września 2005, 15:59

adamtower, też zakładam od 130PD, dokładnie KKK KP39P, na oko to faktycznie wcale ono duże nie jest :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Re: Jazda z większym IC i Turbo, na niemodyfikowanym sofcie.

Postprzez AdamTower » 5 września 2005, 20:47

Jazwes napisał(a):adamtower, też zakładam od 130PD, dokładnie KKK KP39P, na oko to faktycznie wcale ono duże nie jest :-D



KKK ?? :shock: ja mam Garretta GT 1749VA.

Ciekawe czym się różnią?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości