
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Nie lepiej było wymienić na nowąleonsjo napisał(a):Przy 90 tys były robione łopatki turbiny, auto przechodziło przy 3000 obr. w tryb awaryjny
Latem może i troche tak ale nie teraz.leonsjo napisał(a):Zaznzczam tez że nie mam chwilowo kierownicy pow.do IC oraz troszkę słabe aku, lecz nie sądzę aby to było przyczyną.
Ale jak co na seriileonsjo napisał(a):Hamowanie wykazało 121 KM, lecz ni jak ma się to do rzeczywistości.
Że jak przeładowujeleonsjo napisał(a):Podobno przepływka trochę przeładowuje
leonsjo napisał(a):Jakieś 200 przy 1900 ale za to 252 przy 2700.Leoś ma małą ochotę na zbieranie się z niskich.
leonsjo napisał(a):Leoś ma małą ochotę na zbieranie się z niskich
Dlaczego nie wymieniłeś całego rozrząduleonsjo napisał(a):tylko wymiana paska po przywiezieniu z raichu, robił to inny gośc,niby jest ok.
leonsjo napisał(a):wg.mnie powinien zbierac się od max momentu tj od 1900 obr.bo kręcenie go do 2700 gdzie u mnie jest max momentu trochę mija się z celem.Sprawdzę rozrząd.Myślicie że pasek jest kijowato założony czy po prostu jest zły naciąg?
To widac bez sciemniania na VAG-u bo takie głupoty pokazuje że szok.leonsjo napisał(a):Stawiałbym raczej na czujnik ciśnienia doładowania.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości