Błąd wygląda na uszkodzony czujnik pedału hamulca. Zrobił zwarcie i ECU odbiera wciąż wciśnięty pedał hamulca uniemożliwiając dodanie gazu.
Ponieważ czujnik zazwyczaj jest 4 pinowy to tylne światła stop mogą działać poprawnie.
Odłącz czujnik i spróbuj wtedy. Pamiętaj jedynie, że nie masz wtedy świateł STOP, więc rób testy nie w ruchu ulicznym.
Na VAGu zapewne pokaże się błąd czujnika świateł stop - stąd właśnie miganie kontrolki świec żarowych.
Benson napisał(a):Witam wszystkich,
Dodam, że mam identyczny problem jak kolega wyżej. Tylko w moim przypadku pod odpaleniu i rozpoczęciu jazdy jeszcze turbina słabo pompuje, nie ma ciągu, słabo wkręca się na obroty, a po przejechaniu 200 -300 m dodatkowo to samo co u kolegi. Zgaszenie silnika i jego ponownie włączenie pomaga, ale tylko na chwile.
Tutaj problem leży ze sterowaniem turbiny - być może N75, lub łopatki się blokują. Tutaj też musisz podpiąć VAGa i sprawdzić - najlepiej robiąc test dynamiczny,