Chłopaki w końcu i mnie to dopadło ,a mianowicie wymiana uszczelki pod głowicą oraz niektórych zaworów na nowe ......mechanik wszystko poskładał do kupy (jego zdanie) ale po tym wszystkim za każdym razem na zimnym silniku jak próbuję szybciej ruszyć autem tak 2500-3000 rpm na 2 lub 3 biegu to nagle wyłączają mi się dwa cylindry i auto mocno dymi na biało ( na ciepłym nie ma takiego problemu) po sprawdzeniu vag-iem wywaliło błędy czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym brak przerwa zwarcie do masy blablabla oraz czujnik temperatury powietrza ........po skasowaniu błędów drugi raz się nie pojawiły ale problem z gaśnieciem dwóch cylindrów oraz telepania silnikiem pozostał ......gdzie szukać przyczyny?
Jeśli taki watek istnieje to proszę o przekierowanie mnie za co z góry dziękuje
-- 16 gru 2014, o 19:22 --
Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........
-- 16 gru 2014, o 19:22 --
Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........
-- 16 gru 2014, o 19:22 --
Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........
-- 16 gru 2014, o 19:22 --
Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........
-- 16 gru 2014, o 19:23 --
Problem rozwiązany.......przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy ........
-- 16 gru 2014, o 19:23 --
Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy
-- 16 gru 2014, o 19:23 --
Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy
-- 16 gru 2014, o 19:23 --
Problem rozwiązany! przyczyną był nadmiar oleju w silniku oraz zapowietrzony układ paliwowy