Harnaś Odpalilem go 2 razy i za kazdym razem ja go gasilem. Ani razu samo, ani razu nie bylo z tym problemu.
Piszesz ze od razu auto off - dla mnie to byl objaw tego ze znow nieszczelnosc zlapal i sie rura rozczelnila od IC. Skad mialem wiedziec ze turbo poszlo? Pisalem ze borykalem sie ciagle z nieszczelnoscia i weze mi szczelaly :/ Bylem pewny ze i tym razem tak jest.
Ogolnie napisze Ci tak, wiem ze jak by korby sie pogiely to nie odpale silnika - wiec i kompresji nie sprawdze. Jak pisalem wyzej silnik nie odpala, zakreci raz i jak by mu odcinalo prad....
Dokladnie tak jak piszesz, zaciagnal olej caly silnik - dzis a nawet nie dawno bylem z tata w garazu i jest mega plama pod IC. Wiec juz wiadome gdzie mialem tez nieszczelnosci

Powiedzial mi ze jak by byly korby krzywe to by sie ani kolo pasowe ani nic nie ruszalo - jest ok z tego co mowil bo sie rusza - ale sam pwoiedzial ze poki nie wydmucham z tlokow oleju i go nie odpale to sie nie dowiem czy sa cale.
Jest jeszcze jakas inna mozliwosc na sprawdzenie czy korby sa proste nie rozprowajac silnika?Eko Mowisz aby zaprowadzic do mechanika, mechanik to moj garaz i zestaw kluczy oraz wolny dzien od pracy
Harnaś Po tym jak zauwazlem ze dymi sie z rury gorzej niz z komina to auto od razu off. Gdzies na dniach dopiero zrzuce turbo i sie okaze czy w ogole wirniki sa, czy gdzies odjechaly czy jeden sie zaparl o drugi....
Eko Jeszcze wspomne jedno - czesto tryb mi sie wlaczal przez nieszczelnosc ukladu. Wiec jak juz pisalem bylem pewny ze i to, a check nie wyskakuje od razu tylko nawet powiem ze po paru depnieciach. I teraz tez sie nie zapalil check ani kontrolka niskiego stanu oleju. A o dymiace kominie za mna to zapomnij - dopiero przy 30km/h sie okazalo jak paruje Leonik
Pon lub wt przychodzi nowe turbo 