Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez gulczaspl » 31 grudnia 2016, 10:40
Witam serdecznie wszystkich fanów forum seata leona
Proszę o pomoc może wy mi pomożecie co może być usterką w moim Leoniku
Posiadam od 6 miesięcy Seata Leona 1.9TDI 110KM silnik AHF seat ciężko odpala opowiem jakie są skutki
Wiec tak
Seat ciężko odpala gdy jest temperatura plusowa na zewnątrz i długo stoi np. w pracy 8h auto odpala tragicznie długo kreci jak zapali do mocno kopci takimś jakbyk olorem niebiesko-białym lub niebiesko
buda mocnoa się trzęsnie jak by chodził na 3 gary po 5 minutach jest już wszystko w porządku i chodzi ładnie
Na ciepłym silniku odpala od strzała
Jak temperatura spadda na minus np. nie dawno było -5 C wyszedłem z pracy wsiadłem przekręciłem kluczyk patrze kontrolna od świecec żarowych pali się dłużej niż w dni ciepłe no to jeszcze raz przekręciłem podgrzały się drugi raz
zapalam o o dziwo leon odpala bez problemu troszkę kopoci ale mniej
Świece sprawdzałem omomierzem każda pokazuje 1.7 oma
Nie wiem co może być jak jezdziłem po mechanikach to już takie rzeczy mi kazali robić ze za chwilę to kupię nowy silnik za to
Mówili od padnietej głowicy po krzywy korbowod
Proszę was o opinie forumowiczów może komuś tak już robiło nie chce wywalać pieniedzy w błoto potem się okaże ze jakaś drobnostka za 30 zł może była
Proszę o pomoc
Zgóry wszystkim Dziekuje bardzo
-
Zobacz Profil
gulczaspl
- Stella

-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 9 grudnia 2016, 11:22
- Auto: SEAT LEON
- Silnik: AHF 1.9
przez [gypsymh] » 31 grudnia 2016, 10:50
Obstawiam cofające się paliwo z pompy paliwa. Zawór powrotny bądź samo uszczelnienie pompy juz jest stare. Wtedy musisz dłużej kręcić aby pompa uzupełniła ciśnienie w przewodach do wtryskow. Nie widać wycieków na zewnątrz pompy? Babel powietrza w przewodzie nie jest nadmiernie duży?
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
-
Zobacz Profil

[gypsymh]
- Sport

-
- Posty: 505
- Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
- Lokalizacja: Małopolska
- Auto: LEON 1M
- Silnik: ARL 1.9
przez marcin7x5 » 31 grudnia 2016, 14:09
Silniki na pompie wtryskowej z czasem miały kłopoty z nastawnikiem pompy.
-
Zobacz Profil

marcin7x5
- Cupra

-
- Posty: 3891
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
- Lokalizacja: CRY
- Region: kujawsko-pomorskie
- Auto: leon 1M
- Silnik: AUS 1.6
przez krytdi » 31 grudnia 2016, 16:05
kat wtrysku do sprawdzenia
1.9tdi ASV:Turbo ASZ+Sprzegło g60+Pompa 11+Wtryski 216+Wałek 38E+Fmic=?Km i ?Nm
-
Zobacz Profil
krytdi
- Sport

-
- Posty: 223
- Dołączył(a): 13 marca 2016, 09:22
- Auto: Seat Leon
- Silnik: ASV 1.9
przez gulczaspl » 31 grudnia 2016, 23:47
kąt wtrysku sprawdzony waha się w granicach 55-60 tak skacze na vagu
-
Zobacz Profil
gulczaspl
- Stella

-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 9 grudnia 2016, 11:22
- Auto: SEAT LEON
- Silnik: AHF 1.9
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości