Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Bo wąż od ASV + przejściówka to kombinacja. Wąż musi być odwrócony, bardzo ciasno spasowany jest i krótki, przez co strasznie obcierał o rurkę wspomagania. Wąż ASZ/ARL pasuje dużo lepiej i nie jest tak naprężony.krytdi napisał(a):CZemu przejsciówka nie zdała egzaminu ?
+ przesyłka...krytdi napisał(a):sa na allegro w granicach 70zł.
na szybkozłączkę. Gdyby pokombinować, to coś tam zawsze się podpasuje, ale dlatego pisałem, żeby kupić wąż ASZ/ARL, żeby nie było kombinacji z redukcjami po 80 zł i wężem ASV, bo to tylko niepotrzebne kombinacje. Wąż ASZ/ARL musi pasować. Lepiej/gorzej przez przeszkadzającą rurkę wspomagania, ale MUSI pasować.wesol napisał(a):wywiniety w bok
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości