Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez yakubo1990 » 24 maja 2015, 11:34

Witajcie

Mam do wyboru kupienie fali o oznaczeniu de 609 lub de 619? Która będzie lepsza do przeróbki pompy wtryskowej w ALH?

Z góry dzięki za pomoc :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
yakubo1990
Stella +
Stella +
 
Posty: 54
Dołączył(a): 9 lipca 2014, 20:16
Auto: Seat Leon 1.9 TDI+
Silnik: ALH 1.9

Reklama

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez przebor » 25 maja 2015, 07:40

Z tego co wiem, to najlepiej zmienić na DE143 (z pompy 11m 107J) albo zostawić oryginalną (czyli DE110).
Wysłane z ATARI 65XE
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przebor
Sport
Sport
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lipca 2006, 18:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1m
Silnik: ASV 1.9

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez yakubo1990 » 25 maja 2015, 09:22

przebor, czyli lepiej zmienić tylko tłokorozdzielacz i zostawić oryginalną falę? Jakie to daje przyrosty? Czy na fali de609 może być gorzej?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
yakubo1990
Stella +
Stella +
 
Posty: 54
Dołączył(a): 9 lipca 2014, 20:16
Auto: Seat Leon 1.9 TDI+
Silnik: ALH 1.9

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez przebor » 25 maja 2015, 09:35

yakubo1990, nie będę ukrywał że nie mam doświadczenia w tym temacie. Ponieważ sam planuję przeróbkę pompy to trochę się interesowałem i z tego co czytałem to ORI fala z naszych pomp 10mm czyli DE110 jest jedną z wydajniejszych. Bardzo dużo informacji na temat samej przeróbki można znaleźć tutaj -> http://forum.vw-passat.pl/threads/96185 ... 10-gt-11mm
Wysłane z ATARI 65XE
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przebor
Sport
Sport
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lipca 2006, 18:09
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1m
Silnik: ASV 1.9

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez yakubo1990 » 25 maja 2015, 13:13

MA ktoś może u siebie w Leonie założony tłokorozdzielacz z falą orginalną DE110? Ciekawi mnie na jakie moce wystarcza taka hybryda.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
yakubo1990
Stella +
Stella +
 
Posty: 54
Dołączył(a): 9 lipca 2014, 20:16
Auto: Seat Leon 1.9 TDI+
Silnik: ALH 1.9

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez przemco » 28 maja 2015, 19:23

Właśnie chcę wsadzić do mojej VP 10mm większy tłokorozdzielacz /12mm/ i zastanawiam się czy oprócz wymiany ww. tłokorozdzielacza trzeba wymienić czegoś więcej jak np falę....
W necie nie jest za wiele informacji.... Ktoś ma ?? Testował?? Ma cenne informacje które pomogą w modyfikacji ??
.... żółwim tempem do celu....
.... Sociedad Espanola Automoviles de Turismo....
.... 158KM 390Nm....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemco
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 22:13
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Wybór fali. Przeróbka pompy 10 na 11mm

Postprzez Kris1988 » 3 września 2018, 22:10

Mała aktualizacja ponieważ znalazłem tłoczkorozdzielacz 11 mm z renault w dobrych pieniądzach ( ok 160 zł komplet) i pytanie czy dam rade sam wymienić ?? trzeba robić jakieś przeróbki ? ustawiać coś oprócz dawki ?
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kris1988
Sport
Sport
 
Posty: 349
Dołączył(a): 9 czerwca 2012, 12:17
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon ASV +
Silnik: ASV 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości