

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
chlorek napisał(a):Są okey. A na zimnym zaraz po odpaleniu?. Czemu pytasz o korekcje. Coś się dzieje?
chlorek napisał(a):Sprawdź jak jest ustawiony rozrząd. Grupa 004 i ostatnie okienko.
Co do montażu pompek; dali słabszej jakości oringi (są dwa rodzaje Bosch), źle wyregulowali, któraś się podwinęła (ale to by ciężej odpalał).
Czy podczas wymiany oringów sprawdzili jak wyglądają gniazda i wałek rozrządu?.
chlorek napisał(a):Zrób logi dynamiczne o których pisałem. Tam wyjdzie czy ciśnienie trzyma oraz dowiemy się czy był robiony program.
Niestety przy tych silnikach zastosowano szybkozłączki które nijak są szczelne i dostaję się w mniejszym lub większym stopniu lewe powietrze. Żeby to usunąć można pomyśleć o dolocie z kwasiaka. Najcześciej puszcza przy turbo i EGR.
Co do niebieskiego dymka, one tak po prostu mają. Jeśli przed naprawą byl i nie telepie budą po rozruchu to bym to zostawił w spokoju, może to być wina oleju w dolocie (standard), słabego akumulatora czy też alternatora i wyrównuje dawkę przez słabe napięcie, może też któryś wtrysk już delikatnie podlewa.
Co do dawki spalania. Możesz spróbować ustawić wałek na -0,5 powinno spaść na jałowym.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość