Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Pierscienie uszczelniajace rur turbo

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Pierscienie uszczelniajace rur turbo

Postprzez Dulson » 25 kwietnia 2019, 17:18

https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/e ... 68/145850/

Elementy 3 i 8, niestety numerów części nie ma i nie mogę znalezc tych elementów na internecie, czy ktoś nie wie jakie tego są numery, a jak nie to ma ktoś wymiary tego?
Seat Leon 1M ARL FR/SC 05'
Zobacz Profil
Dulson
Stella +
Stella +
 
Posty: 70
Dołączył(a): 5 kwietnia 2019, 20:27
Lokalizacja: KNS
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon 1M FR SC
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: Pierscienie uszczelniajace rur turbo

Postprzez mczelny2401 » 25 kwietnia 2019, 18:18

Pare lat temu jak miałem Leona 1M to kupowałem je w ASO bo w sklepach nie były dostępne
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1849
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Pierscienie uszczelniajace rur turbo

Postprzez Dulson » 27 sierpnia 2022, 09:39

Ja poszedłem do sieci sklepów "Volpex" przynajmniej to chyba w mojej okolicy coś takiego jest. Rury wziąłem, dobrali mi odpowiednie rzeczy, jedne koloru czerwonego, drugiego białego, ale powiedział że bez znaczenia, materiał odpowiedni do użytych części, zapomniałem już jego nazwy niestety... Temperaturę jaką wytrzymują jest to 200C, a turbo wyłącza się chyba jak w dolocie jest 100C więc spokojna głowa :) Koszt imprezy to jakieś 33 złote(wziąłem od razu dwa razy) za 8 oringów (dwa rodzaje, chociaż w EPC jest 3 rodzaje, ale ten numer z A jest bardzo podobny do rozmiaru bez A)

-- 27 sierpnia 2022, 10:39 --

Rozmiary:
Białe - 57x4
Czerwone - 38x4

Schemat(145-085):
https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/seat/le/268/145850/

Opis:
Czerwone wkładałem do rury czerwonej(12), a do reszty (3, 3A, 8) wkładałem białe pomimo różnić i tak pasowały i siedziały mi odpowiedni.
Na dzisiaj, czyli około 3 lata po montażu nie widać pocenia się czy wycieku olejowego w tych miejscach, oprócz rury która jest przy EGR(z dwóch strony). W miejscach gdzie były o ringi i metalowe blokady rury to założyłem metalowe opaski i je ścisnąłem tak, by rura lepszy był ścisk do oringa oraz żeby blokada metalowa nie spadła i trzymała porządnie miejsce i w tych miejscach nie leje, a ta rura przy EGR nie była ściśnięta i się poci. Takie moje wnioski.
Seat Leon 1M ARL FR/SC 05'
Zobacz Profil
Dulson
Stella +
Stella +
 
Posty: 70
Dołączył(a): 5 kwietnia 2019, 20:27
Lokalizacja: KNS
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon 1M FR SC
Silnik: ARL 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość