Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
adamtower napisał(a):Co ciekawe, ostatnio w seacie we Wrocławiu powiadziano mi cenę przepływki cos ponad 1000zł. Jak powiedziałem, że słyszałem o innych cenach to powiedział owszem, 450 zł, ale one są regenerowane...i z gwarancją
pawelgl napisał(a):Tak jak w temacie co może być przyczyną ,max ile mogę wyciśnąc to 140 km/h co jest grane mam te auto od niedawna i próbowałem co potrafi a tu taka kicha to może być przepływomierz????? obroty wydaje mi się wkręcają się dobrze a prędkość zwiększa się znacznie wolniej co jest???
Tonny S napisał(a):mm.max, przy wymianie dostałes czujnik czy czujnik z obudowa- bo jeśli chodzi o zwrot starej, to może chodzić o obniżenie kosztów wymiany na nowy w końcu obudowa może zostać stara jedynie należało by wymienić czujnik.
Tonny S napisał(a):mm.max, przy wymianie dostałes czujnik czy czujnik z obudowa- bo jeśli chodzi o zwrot starej, to może chodzić o obniżenie kosztów wymiany na nowy w końcu obudowa może zostać stara jedynie należało by wymienić czujnik.
[ Dodano: Pon 18 Paź, 2004 12:11 ]
leoTDI, zacięcie kierownic powodują notlauf - restet i jazda powinnjo byc dobrze ale tak nie jest - ja jestem za przepływka.
pawelgl napisał(a):miałem kiedyś Astre 2.0 DTI ale przy tych 130 kucach to poprostu szok!!!
Coogar napisał(a):Normalka, dobry diesel w Oplu to jest dopiero nowe 3.0 CDTI
mm.max napisał(a):Coogar napisał(a):Normalka, dobry diesel w Oplu to jest dopiero nowe 3.0 CDTI
COCO
![]()
![]()
![]()
Każde dobrze dłubane VP zjadają takiego opelka 3.0 bez żadnego problemu![]()
Opel nie dorobił się nigdy żadnego samochodziku z szybkim dizolem
mm.max napisał(a):Coogar napisał(a):Normalka, dobry diesel w Oplu to jest dopiero nowe 3.0 CDTI
COCO
![]()
![]()
![]()
Każde dobrze dłubane VP zjadają takiego opelka 3.0 bez żadnego problemu![]()
Opel nie dorobił się nigdy żadnego samochodziku z szybkim dizolem
leoTDI napisał(a):panowie - prośbana priva,
jeśli się orientujecie, w jakiej firmie na dziś i za ile (najtaniej) wyjdą kolejne stage![]()
Oczekiwania to ~150kM/370 Nm - sprzęgło załatwiam sam.
CompSport- mam tu dość blisko, i dość kompleksowo podchodzą do tematu .. co mi odpowiada
![]()
Proszę o wypunktowanie - chcę już dziś wiedzieć ile tej kaski trzeba
dzięki z góry za odpowiedzi![]()
ps
0,216 + big IC + 130 turbo + soft+ wydech (?)
da3 napisał(a):leoTDI napisał(a):panowie - prośbana priva,
jeśli się orientujecie, w jakiej firmie na dziś i za ile (najtaniej) wyjdą kolejne stage![]()
Oczekiwania to ~150kM/370 Nm - sprzęgło załatwiam sam.
CompSport- mam tu dość blisko, i dość kompleksowo podchodzą do tematu .. co mi odpowiada
![]()
Proszę o wypunktowanie - chcę już dziś wiedzieć ile tej kaski trzeba
dzięki z góry za odpowiedzi![]()
ps
0,216 + big IC + 130 turbo + soft+ wydech (?)
tu masz adres i numery telefonow
http://www.compsport.pl/
Coogar napisał(a): Dlubane VP porownamy z 1.9 CDTI 150 KM jak bedzie w Astrze III dostepne,
Na razie sie Opel nie dorobil, ale powili sie dorabia. Vide Vectra OPC, 1.9 CDTI biturbo 212 KM, pierwsze zwiastuny szybkich dizolijuz sie pojawiaja
Wstepnie ci policzę bo co nieco wiem ile kosztuje.leoTDI napisał(a):Proszę o wypunktowanie - chcę już dziś wiedzieć ile tej kaski trzeba
dzięki z góry za odpowiedzi![]()
ps
0,216 + big IC + 130 turbo + soft+ wydech (?)
Tonny S napisał(a):Wstepnie ci policzę bo co nieco wiem ile kosztuje.leoTDI napisał(a):Proszę o wypunktowanie - chcę już dziś wiedzieć ile tej kaski trzeba
dzięki z góry za odpowiedzi![]()
ps
0,216 + big IC + 130 turbo + soft+ wydech (?)
0,216 - 1200 zł
FMIC (z rurami itp itd) - 1500 zł (można i za 800 zł - wszystko zależy co chcesz)
Turbo 1500 zł
Soft - kwestia dogadania z firmą napewno dużo taniej niż przy robieniu samego softu.
Wydech 1500-1800 zł - 2,5' z tłumikiem końcowym (w zależności u kogo byś chciał robić)
Przy takim projekcie napewno można negocjować ceny i nie sądze by całość przekroczyła 5 tys zł.
jak przejedziesz sie "dlubnietym" to zrozumiesz oj zrozumieszRODACY ! ! ! OBYWATELE ! ! ! LUDU PRACYJĄCY STOLICY ! ! ! po cholere tak podkręcać te diesle w jakim celu? bo nie kumam ,czy takie seryjne 130 nie wystarczy? chyba że ktoś lubi zdzierać oponki na torach
pawelgl napisał(a):RODACY ! ! ! OBYWATELE ! ! ! LUDU PRACYJĄCY STOLICY ! ! ! po cholere tak podkręcać te diesle w jakim celu??? bo nie kumam ,czy takie seryjne 130 nie wystarczy??? chyba że ktoś lubi zdzierać oponki na torach
Patee napisał(a):pawelgl napisał(a):RODACY ! ! ! OBYWATELE ! ! ! LUDU PRACYJĄCY STOLICY ! ! ! po cholere tak podkręcać te diesle w jakim celu??? bo nie kumam ,czy takie seryjne 130 nie wystarczy??? chyba że ktoś lubi zdzierać oponki na torach
Boze przebacz mu, bo nie wie co czyni i wypisuje![]()
Czy seryjne 130 starczy? Pytanie retoryczne!
Po co podkrecac diesle? Pytanie retoryczne!
endpm napisał(a): Powiedzcie czy to może przepływomierz czy mi turbo już siada:/. Silnik to ASZ 150 tyś przebiegu.
tatian napisał(a): szklana kula dzisiaj nie działa, fusów też akurat pod ręką nie mam. VAG to podstawa bez tego to potrzebne przyrządy j.w. ew. wróżka.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości