Culler napisał(a):witam,
Mam podobny problem do opisywanych w niniejszym temacie. Zanim napisałem tutaj przewałkowałem masę tematów na ten temat, także na innych forach. Kupiłem interfejs VAG i sprawdziłem kąt wtrysku (ok. 60), czujnik temperatury i czujnik paliwa (temp. zbliżone do tych otoczenia na zimnym, na ciepłym w miarę pracy widać wzrost). Wymieniłem świece, akumulator na próbę przekładałem z innego samochodu i było bez zmian (czyli po długotrwałym postoju ciężki rozruch).
Mam pytanie do untaztood . Czy przed wymianą wtrysków sprawdzałeś korekcje (grupa 13 w Vag-u) ? Zastanawiam się czy korekcje mogą sygnalizować o problemach z wtryskami.
Niestety nie sprawdzałem...
Dziś nagrałem film jak teraz odpala zimny...
Choć temperatura dodatnia, to na starych wtryskach też bardzo kiepsko palił przy +5st.
Na filmie pierwsze odpalanie po 2 dniach.
https://www.dropbox.com/s/me4ktlko21yk33e/IMG_4516.MOV