Dzięki za szybka odp. jeszcze dzien wcześniej cisnołem do 4000 bez żadnego problemu żadnych przycięć ,a w okresie od maja 2 razy trasa anglia polska czyli łącznie 9000 tys. i po angli sporo , ale ostatnio 4 tygodnie jezdzila moja dziewczyna spokojnie PSJ , tak więc wszytko mogło sie zdażyć , czyli zaworu nie ma co zmieniać N75 i bawic sie w tym kierunku

, tylko sztanga jak chodzi zostaje czyszczenie i ten błąd z czujnikem G71 nie ma nic do drugiego błedu nie wpływa na niego .
a dlaczego podalem logi statyczne BS011 ponieważ kierowalem sie stroną
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
W linku poniżej jest bardzo podobna sytuacja co u mnie , czyli na próbie bs011 można stwierdzić czy dziala poprawnie N75 , przynajmniej tak wynika z linku powyżej i poniżej ..., jeżeli pisze brednie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 5&start=15
Jeżeli sie cos myle poprawiajcie uczę się z forum
[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]Czy według logów poprawmy jest kąt wtrysku powinniem sie wachac pomiędzy 49-55 , u mnie jest 42-43
Log (0 - 000)
drugi log zamieszczam BS0011 , wyczytałem że on pokazuje czy poorawnie pracuje N75
Log (0 - n/a)
proszę o ocenę
[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]Po przejrzeniu kikunastu postów wychodzi że mam kąt 101 czy to możliwe??, jak pytałem sie mechanika powiedziałże kąt musi byc dobry silnik ładnie pracuje , czy w moich logach mogło sie wkraść przekłamanie

sam juz nie wiem.
Moje obserwacje odnoście obrotów biegu jałowego , które sie wachają oczywiście w granicach ale w innych osób wychodzi bardzo równo.
[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]Dzisiaj powtórzyłem logi z dwóch grup miałem ściagnięty wężyk od filtra powietrza , jednak łapie tryb awaryjny jak wcześniej pociagnołem ile mogłem
Log (0 - 011)
również powtórzyłem logi statyczne BS, i po raz drugi kąt wyszedł 101..
Log (0 - 011)
czy może taki kąt mogł byc przyczyną zapieczenia turbiny??
[ Dodano: Czw 31 Gru, 2009 ]Log (0 - 000)