Strona 1 z 1

110 KM TDi - AHF a ASV

PostNapisane: 17 października 2004, 12:27
przez Gaspar
Witam,

Przesiadam się właśnie z Leona 1.8 125 KM na TDi 110 KM. Wyczytałem, że 110-tki mają dwa oznaczeina silników, tj. AHF oraz ASV.
Czy ktoś może podać czym różnią się oba silniki?... Pewnie jakiś drobiazg, ale bardzo mnie to interesuje :)

--
Pozdrawiam
Gaspar

Re: 110 KM TDi - AHF a ASV

PostNapisane: 17 października 2004, 13:55
przez Rogal
-ECU
-wtryskiwacze (wyższe ciśnienie otwarcia),przez co ASV spełnia bardziej rygorystyczne normy co do czystości spalin
-gaz w ASV sterowany jest fly-by-wire (bez linki)

więcej nie pamiętam :roll:

Re: 110 KM TDi - AHF a ASV

PostNapisane: 17 października 2004, 19:10
przez b0g0b0jny
Ze sie podlacze do tematu a czy jest jakas roznica w dlubaniu tych slilnikow?podatnosci na soft itp?

Re: 110 KM TDi - AHF a ASV

PostNapisane: 17 października 2004, 21:18
przez Rogal
jeśli idzie o dłubanie to potencjał jest taki sam :-)