Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Grzebany AGR by CompSport

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Grzebany AGR by CompSport

Postprzez Tonny S » 18 października 2004, 12:11

Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Reklama

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez Pośpiech » 18 października 2004, 12:14

No pięknie ... ale sprzęgło to mu chyba długo nie wytrzyma ;)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez Tonny S » 18 października 2004, 12:19

Pośpiech, a czemu nie wytrzyma te stare trzymają takie Nm w nowych jest problem.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez leoTDI » 18 października 2004, 18:00

Tonny S napisał(a):Pośpiech, a czemu nie wytrzyma te stare trzymają takie Nm w nowych jest problem.


pewnie, że się ori wysra ... prędzej czy później, ale jednak :twisted:

@Tonny
Masz złe zdanie o nowych ori, a niesłusznie :?
Te stare też się wysrywają - poczytaj na dieselschrauber.de.

ps
Praca dwumasówki w stosunku do jednomasówki to ZNACZNA różnica w komforcie obsługi sprzęgła ... i tylko to powstrzymywałoby mnie przed wsadzeniem wzmocnionej jednomasówki.
leoTDI
+++ ASV/Ali&MG Motorsport ... i kaliny ni ma ;) Moc ciut 180kM
0.230/cust.FMIC/turbo ARL/pompa 11mm/MG-płuca/śruby ARP
wiosna ... jest JM/SACHS i > moment :) + hamulce cupra R
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leoTDI
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 699
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 06:53
Lokalizacja: Częstochowa
Region: śląskie
Auto: Bback ASV Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez Aligator » 19 października 2004, 13:12

A ja wam mówię że sprzęgło wytrzyma :)

W AGRach pękają dociski przy 360Nm, wiem na szczęście nie ze swojego doświadczenia:)

Przy takim rozkładzie momentu jak u Daniela nie będzie problemów ze sprzęgłem :) Pozatym AGRy mają mocne sprzęgła, moje ma przejechane jakieś 100kkm na bardzo różnych sofcikach :)
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników turbodoładowanych - benzyna i diesel

http://www.dynosoft.pl
Zobacz Profil
Aligator
DynoSoft
 
Posty: 129
Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
Lokalizacja: Katowice
Auto: Arosa i Evo

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez Tonny S » 21 października 2004, 06:32

Docelowo w tym projekcie ma być 200 KM - także sprzegło napewno :mrgreen: siądzie no chyba, ze bedzie nie wiecej niz te 360 Nm :wink: Czekam jak się rozwinie ten projekt.

[ Dodano: Czw 21 Paź, 2004 07:36 ]
hmmmmmmmmmm super light soft - nieżle nieżle

Obrazek

[ Dodano: Czw 21 Paź, 2004 07:40 ]
Mam pytanko co daje wymiana kolektora ssącego na model 130PD - czy tylko ma to słuzyc do łatwiejszego podłączenia FMIC
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez da3 » 21 października 2004, 07:09

Sprzegielko wytrzyma jak u mnie wytrzymuje przez tak dlugi czas to u Plaskiego tez nie powinno byc problemu :roll:
powered by compsport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
da3
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 marca 2004, 20:17
Lokalizacja: Bielsko/Krakow
Auto: a3

Re: Grzebany AGR by CompSport

Postprzez PatTDI » 22 października 2004, 23:06

Tonny S napisał(a):Docelowo w tym projekcie ma być 200 KM - także sprzegło napewno :mrgreen: siądzie no chyba, ze bedzie nie wiecej niz te 360 Nm :wink: Czekam jak się rozwinie ten projekt.

Mam pytanko co daje wymiana kolektora ssącego na model 130PD - czy tylko ma to słuzyc do łatwiejszego podłączenia FMIC


Tonny, z tego co jest nie bedzie wiecej niz 170ps. Mysle ze jesli chodzi o pompe to bedziecie musieli zmienic faworyta odnosnie najmocniejszej pompy ;-) bo bedzie nim kto inny.

Sprzegło wytrzyma bez problemow tak jak i kazde wasze ALH czy inne. Kolektor od 130 jest o wiele lepszy niz 110. Srednica kanałów jest znacząco wieksza jak i jego konstrukcja o tym mowi.

Pozdrawiam

[ Dodano: Nie 31 Paź, 2004 ]
Jednak jest wiecej niz 170 bo 176. Jak dostane wykres mailem to go wkleje.


Pozdrawiam
Obrazek
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości