Strona 1 z 1

Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 18 października 2004, 12:11
przez Tonny S

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 18 października 2004, 12:14
przez Pośpiech
No pięknie ... ale sprzęgło to mu chyba długo nie wytrzyma ;)

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 18 października 2004, 12:19
przez Tonny S
Pośpiech, a czemu nie wytrzyma te stare trzymają takie Nm w nowych jest problem.

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 18 października 2004, 18:00
przez leoTDI
Tonny S napisał(a):Pośpiech, a czemu nie wytrzyma te stare trzymają takie Nm w nowych jest problem.


pewnie, że się ori wysra ... prędzej czy później, ale jednak :twisted:

@Tonny
Masz złe zdanie o nowych ori, a niesłusznie :?
Te stare też się wysrywają - poczytaj na dieselschrauber.de.

ps
Praca dwumasówki w stosunku do jednomasówki to ZNACZNA różnica w komforcie obsługi sprzęgła ... i tylko to powstrzymywałoby mnie przed wsadzeniem wzmocnionej jednomasówki.

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 19 października 2004, 13:12
przez Aligator
A ja wam mówię że sprzęgło wytrzyma :)

W AGRach pękają dociski przy 360Nm, wiem na szczęście nie ze swojego doświadczenia:)

Przy takim rozkładzie momentu jak u Daniela nie będzie problemów ze sprzęgłem :) Pozatym AGRy mają mocne sprzęgła, moje ma przejechane jakieś 100kkm na bardzo różnych sofcikach :)

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 21 października 2004, 06:32
przez Tonny S
Docelowo w tym projekcie ma być 200 KM - także sprzegło napewno :mrgreen: siądzie no chyba, ze bedzie nie wiecej niz te 360 Nm :wink: Czekam jak się rozwinie ten projekt.

[ Dodano: Czw 21 Paź, 2004 07:36 ]
hmmmmmmmmmm super light soft - nieżle nieżle

Obrazek

[ Dodano: Czw 21 Paź, 2004 07:40 ]
Mam pytanko co daje wymiana kolektora ssącego na model 130PD - czy tylko ma to słuzyc do łatwiejszego podłączenia FMIC

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 21 października 2004, 07:09
przez da3
Sprzegielko wytrzyma jak u mnie wytrzymuje przez tak dlugi czas to u Plaskiego tez nie powinno byc problemu :roll:

Re: Grzebany AGR by CompSport

PostNapisane: 22 października 2004, 23:06
przez PatTDI
Tonny S napisał(a):Docelowo w tym projekcie ma być 200 KM - także sprzegło napewno :mrgreen: siądzie no chyba, ze bedzie nie wiecej niz te 360 Nm :wink: Czekam jak się rozwinie ten projekt.

Mam pytanko co daje wymiana kolektora ssącego na model 130PD - czy tylko ma to słuzyc do łatwiejszego podłączenia FMIC


Tonny, z tego co jest nie bedzie wiecej niz 170ps. Mysle ze jesli chodzi o pompe to bedziecie musieli zmienic faworyta odnosnie najmocniejszej pompy ;-) bo bedzie nim kto inny.

Sprzegło wytrzyma bez problemow tak jak i kazde wasze ALH czy inne. Kolektor od 130 jest o wiele lepszy niz 110. Srednica kanałów jest znacząco wieksza jak i jego konstrukcja o tym mowi.

Pozdrawiam

[ Dodano: Nie 31 Paź, 2004 ]
Jednak jest wiecej niz 170 bo 176. Jak dostane wykres mailem to go wkleje.


Pozdrawiam
Obrazek