belzi napisał(a):A wedlug mnie to nie ma co wkladac za duzego turbo do auta, bo nie zapominajmy, ze to TDI i jesli bedzie duze turbo to brdzie duza turbodziura, a porzadnie to bedzie pompowac dopiero przy duzych obrotach, a i koszta beda juz bardzo duze
nie zgadzam sie z toba Belzi
mam akurat doswiadczenie w tej materii i GT22 ogarnieta pzrez dobrego tunera, w silniku ALH, przy seryjnych wtryskach, pompie zachowuje sie tak jak seryjna turbina...ot trzeba to po prostu umiec wystroic.
Pozdrawiam
Marcin
[ Dodano: Pią 25 Kwi, 2008 ]Jesli juz sie ktos decyduje na duze turbo to powino sie wymienic:
- turbo z montazem okolo 5000 PLN
- koniecznie wydech okolo 2000PLN
- przerobic delikatnie dolot
- w silniku ASZ trzeba koniecznie zrobic cooler FMIC- 2000 PLN
no i to wszystko dostroic ale to bedziesz mial juz w cenie.
Przy takiej konfiguracji wypadaloby zrobic rowniez wieksza chlodnice oleju. Nie wspominam juz rowniez o takich rzeczach jak hamulce, zawieszenie bo wszyscy na tym forum wiemy, ze bezpieczenstwo to podstawa
Pozdrawiam
Marcin