Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

błędy VAG

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

błędy VAG

Postprzez paul78 » 20 maja 2008, 18:50

Witam serdecznie wszystkich i bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów które mi wykrył mechanik podłaczając Vaga otóz przechodzę do rzeczy:
4689 - Szyna CAN urządzenia sterujace ABS brak wiadomości - od momentu zakupu zauwazyłem iz nie działa mi funkcja ABS przy ostrzejszym hamowaniu pedał hamulca nie pulsuje i koła wpadają w poślizg mechanik powiedział iż moze to być przecięty bądz przepalony kabel od wspomagania abs i naprawa tego waha się w zależności od 20 zł nawet do 400 zł ;[ nie wiem czy wierzyć mechanikowi dlatego was proszę o radę :))
4490 - Przepływomierz pow.masowy przerwa/zwarcie do masy w tym błędzie zaproponował mi wymianę częsci w cenie 420 zł prosiłem go aby się wstrzymał więc wykasował mi błędy i kazał przyjechać za tydzień na wymianę i tu też jestem w kropce mam wrazenie ze chca mnie naciagnać to jest mój pierwszy dieselek także bardzo proszę o wyrozumiałosć i pomoc za co z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie :jupi:
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: błędy VAG

Postprzez Axee » 20 maja 2008, 19:10

4689 - Szyna CAN urządzenia ...

Powinna Ci swiecic kontrolka (ABS) caly czas.
Mozliwe uszkodzenia to przecieta/zgnieciona/zalana wiazka od sterownika ABS. Zasniedziale kostki przy sterowniku, uszkodzony/zawilgocony sterownik ABS, sprawdz rowniez czy nie jest spalony bezpiecznik od ABSu.

4490 - Przepływomierz pow.masowy przerwa/zwarcie ...

Mozliwe uszkodzenia to zepsuty przeplywomierz, zabrudzony przeplywomierz -czasami warto go wyczyscic, lub zlecic jego czyszczenie, zasniedziala kostka, uszkodzona wiazka.

420pln to troche duzo jak za przeplywke, ale sie porozgladaj, tylko warto kupic oryginal nie zamiennik. Numery i producent sa na starej przeplywce.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: błędy VAG

Postprzez paul78 » 20 maja 2008, 19:21

Wielkie dzięki za zainteresowanie się moim problemem :ok:
4689 - kontrolka abs zapala sie chwilowo tylko zaraz po uruchomieniu silnika i potem gaśnie. Mam pytanko czy jest możliwość sprawdzenia samemu i który to bezpiecznik od ABS-u i gdzie go szukać?

4490 tak myślałem że jest to drogo mechanik wykasował mi tylko błędy bez czyszczenia powiedział zebym się do niego zgłosił za tydzień i jeszcze raz podepnie pod Vaga i wtedy oceni czy wymieniać czy nie :mruga:

[ Dodano: Czw 22 Maj, 2008 ]
witam ponownie dzisiaj miałem właśnie przyjemnosć smigania moim leonkiem do Goczałkowic i z powrotem i otóż wracając do jastrzębia próbowałem ot tak sobie wyprzedzić na drodze szybkiego ruchu Audicę A4 i jakież było moje zdziwienie kiedy max predkosć na liczniku miałem 140 km/h i nie chciało więcej czułem duze przymulenie wiec sie zatrzymałem na poboczu zgasiłem autko i odpaliłem ponownie i już śmigał jak należy bardzo proszę o informacje czy winien temu jest przepływomierz? jeśli tak to bardzo bym prosił o namiary gdzie najbliżej mogę dostać przepływomierz Pierburga tylko jak najbliżej Jastrzebia za wszelkie info z góry dziekuję i serdecznie pozdrawiam :mruga:
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: błędy VAG

Postprzez Miro » 17 września 2008, 10:55

Podepne sie pod temat.
Wie ktoś co oznaczają te błędy? Co może być ich przyczyną?

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent

01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.
Zobacz Profil
Miro
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 18 kwietnia 2006, 10:07
Lokalizacja: Kraków
Auto: BMW E91 LCI

Re: błędy VAG

Postprzez Sammael » 17 września 2008, 11:12

Miro napisał(a):17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent

- uszkodzenie alternatora,
- uszkodzenie regulatora napięcia,
- problem z okablowaniem
Dodatkowo sprawdź skrzynkę bezpieczników na akumulatorze.

Miro napisał(a):01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent

-możliwe błędy w module silnika.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: błędy VAG

Postprzez pembuk » 18 września 2008, 22:04

Miro napisał(a):17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent


Wzdaje mi sie ze te błędy sa ze sobą powiązane. Mam to samo i po kasowaniu zawsze pojawiaja sie w tym samym momencie :)

Miro, czy czasem przy okazji nie zapala Ci sie po pewnym czasie od uruchomienia silnika kontrolka od TCS ( "zakręcony trojkąt")? Niby błąd alternatora ,ale u nie z ładowaniem jest wszystko ok( sam robilem pomiary) co prawda nie mialem juz czasu na sprawdzenie przewodow od alternatora do ECU co zreszta całą rzesza użytkowników forum sugeruje :). Sprawdz kabelki wszystkie od alternatora po obu stronach. No i podziel sie spostrzeżeniami :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pembuk
Sport
Sport
 
Posty: 306
Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, 23:01
Lokalizacja: #-miasto
Auto: SIGNUM 3.0

Re: błędy VAG

Postprzez Miro » 19 września 2008, 11:12

pembuk napisał(a):Miro, czy czasem przy okazji nie zapala Ci sie po pewnym czasie od uruchomienia silnika kontrolka od TCS
Nie mam układu TCS.

pembuk napisał(a):Sprawdz kabelki wszystkie od alternatora po obu stronach. No i podziel sie spostrzeżeniami
Jak znajdę czas to się za to zabiorę i oczywiście dam znać co i jak.Ładowanie mam w porządku,niedawno zrobiłem trasę 2200 km i zero problemów z autem. Pewnie gdzieś się jakiś kabelek poluzował lub zaśniedziały styki.
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.
Zobacz Profil
Miro
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 18 kwietnia 2006, 10:07
Lokalizacja: Kraków
Auto: BMW E91 LCI


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron