Strona 1 z 1

[1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

PostNapisane: 10 czerwca 2008, 14:47
przez Matryx
Witam. Proszę osoby, które się znają, o diagnozę logów z VAG.
Zrobiłem zrzut logów z bloku 013 i wiedzę, że cylindry 02 i 04 mają większą rozbieżność niż pierwszy i trzeci. Czym to może być spowodowane, że drugi cylinder pobiera mniej paliwa a czwarty za to więcej? Czy nie powinno być tak, że wszystkie cylindry powinny mieć bardzo zbliżoną dawkę paliwa?

Obrazek

Re: [1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

PostNapisane: 10 czerwca 2008, 16:31
przez taktiken
Matryx, jaki przebieg, jaki silnik?

Re: [1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

PostNapisane: 10 czerwca 2008, 19:34
przez Matryx
Silnik 1,9 TDI ASV z 2002 roku.
Przebieg auta 132000 tys. km.
Żadnych błędów VAG
Nie wiem czy był zawirusowany, bo auto sprowadzone z Francji w 2006 roku. Jago mam od lutego tego roku.
Nie mam problemu z zapalaniem, silnik chodzi równo, tylko po dłuższym postoju 2-3 dni, muszę ze dwa razy zakręcić rozrusznikiem.

Re: Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

PostNapisane: 12 czerwca 2008, 22:47
przez Patrox
Matryx napisał(a):Witam. Proszę osoby, które się znają, o diagnozę logów z VAG.
Zrobiłem zrzut logów z bloku 013 i wiedzę, że cylindry 02 i 04 mają większą rozbieżność niż pierwszy i trzeci. Czym to może być spowodowane, że drugi cylinder pobiera mniej paliwa a czwarty za to więcej? Czy nie powinno być tak, że wszystkie cylindry powinny mieć bardzo zbliżoną dawkę paliwa?

[url=http://www.nitka.net.pl/~ab/download/VAG/log1.jpeg]Obrazek[/url]


NIe ma tragedii, jezdzij i ciesz się z jazdy. NA ten przebiej wszystko ok. A co do rozbierzności to może oznaczac że którys wtrysk jest ciut słabszy. Gorzej byłoby gdyby na 1 i 2 były rozbierzności.