Dobrze że ten temat pojawił sie na forum, szkoda tylko że akurat musiało tobie się to przytrafić
WojtekTDi ja bym nie bagatelizował problemu gdyż konsekwencje moga być poważnie - miałem ten sam problem
Jak "spece" od blacharki-lakiernictwa kitem i szpachlą (np. mój tacy robili) robią taki samochód to ostatnią rzeczą o której myslą jest to po co są tam jakies plastiki i do czego służą
Efekt takiego luzackiego podejścia do sprawy jest taki ze mimo ze wycieli w zderzaku od benzyny dziurę na powietrze to brak kierownic powietrza spowodował że na dolocie miałem 126st. C podczas butowania wiec temperatura kosmiczna.
O konsekwencjach jakie mogą się pojawić nie muszę wam mówić
Próbowałem patentu aligatora z power-rurą z castoramy - w przypadku leona nie sprawdzi się to ze względu na wyjątkowy brak miejsca na próbę wprowadzenia tam i wyprofilowania tej rury

sprawdzałem
Jedyna rada i konieczna w przypadku nadejścia wiosny to założyć ori plastiki (kierownice powietrza) bo konsekwencje w dłuższym okresie czasu mogą być przykre ze względu na wysoką temp. na dolocie
P.S.
Z tego co kiedyś widziałem (jesienią) u Daniela z TTC leżaly te plastiki w kącie i czekały na lepsze czasy
