Strona 1 z 1

Swist po wymianie rozrzadu

PostNapisane: 27 września 2008, 18:51
przez pembuk
Witam.

Mam ostatnio taki mały problem. Wymieniałem rozrzad ( komplet), wszystkie filtry, olej. Po tych zabiegach w sytuacji gdy wciaskam gaz w podlage podczas jazdy po za delikatnym switem turbinki slychac jeszcze jakby szelest uciekajacego pod cisnieniem powietrza. Domyslam sie ze gdzies musi byc nieszczelnosc w ukladzie dolotowym ( dziwek dochodzi z okolic prawgo kola). Czy to mozliwe, ze na seryjnych obiemkach sprezynowych weze powetrza przepuszczaja? Po za tym na biegu jalowym to zjawisko nie wystepuje, wnioskuje ze turbina nie daje takiego samego cisnienia przy danych obrotach przy obciazeniu silnika i na biegu jalowym. Generalnie wyglada ze wszystko jest na miejscu ale auto przez to niedomaga, nie mozna sprawnie przyspieszyc.W poniedzialek planuje podjechac do zakladu, w ktorym robili rozrzad na kontrole dolotu, macie jakies sugestie jak dostac sie do przewodu powietrza zaraz za turbina bez rozbierabia okladu powietrza za IC?

Re: Swist po wymianie rozrzadu

PostNapisane: 28 września 2008, 14:40
przez rob555
Ciezko bedzie bez spojrzenia z dolu. Najczesciej wlasnie tam sie lubi wypinac. Szybkozlaczki maja ta tendecje ze aluminiowe uszka odkształcaja sie i polowa rury sie wypina.
BTW: czy przypadkiem nie u mnie robiles? :)

Re: Swist po wymianie rozrzadu

PostNapisane: 28 września 2008, 15:28
przez pembuk
:)

No cześć :). Tak u was robiliśmy :). Miałem zadzwonić jutro co by wam nie przeszkadzać podczas weekendu. Mogłbym wpaść jutro po południu?

Acha mam jeszcze takie pytanko czy czasem turbinka moze nie pasc od takiej sytuacji, gdzie przeplywomierz odczytuje normalne wartosci przeplywu a ECU wysterowuje turbina tak, zeby osiągnąć odpowiednie cisnienie doładowania czego defakto nie mozna uzyskac w przypadku nieszczelnosci w dolocie wiec turbina pracuej na maksa? Narazie staram sie jezdzic z delikatnym gazem :)

Acha jeszcze jedno tak przy okazji :)

Obrazek

Czy wartość "0" dla tego parametru oznacza brak sygnału obciązenia alternatora?

Re: Swist po wymianie rozrzadu

PostNapisane: 29 września 2008, 11:05
przez rob555
pembuk napisał(a):Acha mam jeszcze takie pytanko czy czasem turbinka moze nie pasc od takiej sytuacji, gdzie przeplywomierz odczytuje normalne wartosci przeplywu a ECU wysterowuje turbina tak, zeby osiągnąć odpowiednie cisnienie doładowania czego defakto nie mozna uzyskac w przypadku nieszczelnosci w dolocie wiec turbina pracuej na maksa? Narazie staram sie jezdzic z delikatnym gazem :)

Czy wartość "0" dla tego parametru oznacza brak sygnału obciązenia alternatora?


Tak moze pasc jezdzij delikatnie albo odepnij przeplywke.
Ta wartosc w 12 kanale to czas dogrzewania swiec

Re: Swist po wymianie rozrzadu

PostNapisane: 29 września 2008, 18:32
przez pembuk
Dzięki za pomoc Robert.

Problem zwiazany był z nieszczelnością złącza zasilania IC.

P.S. Temat do zamknięcia, problem rozwiązany!