Strona 1 z 1

[TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 16:27
przez pembuk
Witam, prosze o sprawdzenie logów i krótki komentarz :)

Silnik ASV 191tys 2000r

Bieg 3

Obrazek

Bieg 4

Obrazek

Z góry dziękuje :) :tuptup:

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 16:38
przez Sammael
Jak dla mnie wszystko w normie. Przepływka tylko trochę przycina na wysokich obrotach.

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 19:20
przez pembuk
Tak wysoko to nie jezdze. A co sadzisz o tym zawyzeniu przeplywu w zakresie 2000-2400 rpm, turbina wtedy tez daje troche za duzo jaka moze byc przyczyna?

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 21:06
przez Patrox
pembuk napisał(a):Tak wysoko to nie jezdze. A co sadzisz o tym zawyzeniu przeplywu w zakresie 2000-2400 rpm, turbina wtedy tez daje troche za duzo jaka moze byc przyczyna?


Po pierwsze to zrób logi na każdym kanale z osobna a nie wszystkie na raz bo obroty czyta co 200. I te dane nie są miarodajne. Jak zrobisz to daj znać to zobaczę lub wyslij na priva.

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 21:56
przez pembuk
Po logach widac, ze oczyt jest co ok 1.2 s. dlatego log 4 iegu jest dluzszy (wyraznie gorzej wkrecal sie z 4). No ale dobra zrobie jak sugerujesz i podesle do analizy :) :ok:

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 22:04
przez Sammael
pembuk, odczyt jest dłuższy bo kabel czyta 3 kanały na raz a prędkość transmisji w najlepszym możliwym wypadku to 115kbit/s - cudów nie ma i tego nie przeskoczysz. Zobaczysz, że jak zlogujesz jeden kanał to będzie większa częstotliwość i dokładność pomiarów.
pembuk napisał(a):dlatego log 4 iegu jest dluzszy (wyraznie gorzej wkrecal sie z 4)

to akurat dość oczwiste, że samochód gorzej przyspiesza z niskich obrotów wyższego biegu.

Re: [TDI VP] Proszę o sprawdzenie LOGA

PostNapisane: 4 października 2008, 22:13
przez pembuk
Sammael napisał(a):to akurat dość oczwiste, że samochód gorzej przyspiesza z niskich obrotów wyższego biegu.


No tak :) chodzilo o to ze przez to ze slabiej sie wkresc\a na 4 a odczyt jest co ok 1.2 s log jest dluzszy.Ale juz dobra niewazne zrobie logi pojedynczo :)