Strona 1 z 1

Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 8 lutego 2005, 21:13
przez marti
Witam

mam AGR-a 90 KM on jest PD czy VP ? :oops:

jak zmieniamy turbawke to też tylko od właściwego modelu dla PD od PD itd...?

da się przerobić PD na VP i czy jest sens ?

sorki ale przypomnijcie mi :-)

pozdrawiam
Marti

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 8 lutego 2005, 21:43
przez Barth
Marti najpierw szukaj potem pisz :) http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=1427 <== tu znajdziesz odpowiedzi na pytania twoje

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 8 lutego 2005, 22:22
przez marti
sorki pierwszą cześć tematu w tym linku owszem znajdę :-)

moje niedopatrzenie :oops:

chodzi mi tylko czy bezproblemu można załotyć turbinke od modelu PD do modelu VP ?

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 8 lutego 2005, 23:00
przez Barth
marti, mozesz zalozyc turbine od PD do VP , z mala przerobka , gdyz jest tam inna srednica i strzeba zwezke zrobic !!!

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 03:25
przez BART_osz
jak masz kaske to w 1.9 tdi "sie" prawie wszystko da :) powymieniac i pozmieniac :twisted:

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 07:57
przez Barth
BART_osz, ale zrobic PD z VP chyba sie nie uda , co najwyzej zmienic caly silnik

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 08:29
przez Tonny S
marti napisał(a):Witam

mam AGR-a 90 KM on jest PD czy VP ? :oops:
VP http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=1427

marti napisał(a):jak zmieniamy turbawke to też tylko od właściwego modelu dla PD od PD itd...?
Turbawke mozesz sobie wsadzić jaka chcesz od 110KM, 130KM, 150KM - tu masz przykład takiej modyfikacji viewtopic.php?t=1236

marti napisał(a):da się przerobić PD na VP i czy jest sens ?
Pewnie i sie da ale nakład pracy i kosztów bedzie tak wysoki, ze lepiej cały silnik PD kupic i zamontować.

Jak widzisz na wszystkie twoje pytania były już odpowiedzi na tym forum - szukajka naszym przyjacielem jest, bo tematy nie będą wałkowane po 20 razy ze względu na przejrzystość i jasność forum.

Pozdro

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 08:40
przez mm.max
Tonny S - wyjaśnił zapytanie w sposób wyczerpujący,
ale tak na marginesie Marti nurtuje mnie pytanie, po co chcesz przerobić swojego VPka na PD :
1. Czy chcesz dużo KM & Nm ? -
czy
2. Chcesz mieć PD dla samej chęci posiadania czegoś innego niż nadal popularne VP?

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 11:25
przez Pośpiech
A tak swoją drogą to nie lepiej na początek w ogóle zrobić tylko sam soft? No chyba, ze chcesz zmienić turbinę i soft, tylko czy wytrzyma to sprzęgło?

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 11:39
przez Tonny S
Pośpiech, AGR to nie to samo co ALH - inne turbiny AGR na bypasie a ALH to zmienna geometria od 110 wiec sam soft nie bedzie tutaj pewnie zadowalajacy dla kierownika AGR

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 14:50
przez BART_osz
barth napisał(a):BART_osz, ale zrobic PD z VP chyba sie nie uda , co najwyzej zmienic caly silnik

hehe nie zauwazyles Barth slowa
prawie
;)

Re: Typy zasilania PD a VP

PostNapisane: 9 lutego 2005, 18:21
przez Barth
Ja moge sie zamienic na sprzeglo z wlascicielem tego AGRa :D